hallo allemaal, Mijn zoontje van 4 maanden is sinds vorige week donderdag flink ziek, hij is de hele tijd aan de diarree, echt waterdun, maar drinkt nog wel redelijk goed, heeft één keertje flink overgegeven. Nu ga ik morgen toch maar naar de dokter om hem na te laten kijken want ik vertrouw het niet helemaal. het blijft maar doorgaan, hij heeft nu ongeveer 4 poepbroeken per dag.Ik heb hem die donderdag trouwens voor het eerst 2 hapjes bananenfruithap gegeven, zou dat er ook iets mee te maken kunnen hebben. Nu vanochtend toch maar besloten om hem naar t kdv te brengen, dacht daqt het beter ging. maar helaas toen ik net goed en wel op het werk was werd ik gebeld omdat hij toch weer flink aan de diarree was. Dus nu weer thuis en ligt ie heerlijk te slapen. Maar ik voel me nu ook weer schuldig toe naar mijn werk, het is al zo druk en ik zie mezelf ook morgen nog niet aan de slag gaan eigenlijk. Ik wil gewoon bij mijn kindje blijven. maar ben ook weer bang dat ik gezeik krijg op het werk. pffff wat een ellende, ik hoop maar dat ie snel opknapt. liefs meisje26
Onze zoon had laatst ook steeds diarree ook wel 4 a 5 waterdunne luiers. Ik heb het aan de ha gevraagt en die zei zolang ze goed drinken kan het geen kwaad. Gaan ze minder drinken ja dan moet je oppassen dat ze niet uitdrogen. Beterschap met je zoontje