Zoontje 5 hoort ineens slechter??

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door linda81, 25 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Mijn zoon van 5 hoort de laatste tijd opeens veel slechter.morgen naar de schooldokter maar ik ben toch benieuwd of meerdere moeders hiermee te maken hebben en of het over ging.Heel vaak vraagt ie de laatsta tijd?Wat zeg je?Of hij reageert pas na 3 -4 keer vragen.Ben best een beetje bezorgd...
    Hij is niet verkouden dus dat is het niet...

2. Liesje92

Liesje92 Niet meer actief

Kan het aan de amandelen liggen of zijn die er al uit?

3. gemke

gemke Niet meer actief

Even naar de huisarts en verwijzing vragen voor kno ...misschien heeft ie iets in zijn oren gestopt of een oorontsteking ...dikke kans dat ie buisjes moet ..die van mij bleek al een heel lang met ooronsteking te hebben gelopen zonder te piepen ze kunnen best veel hebbben ...

4. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Mijn dochter had dat ook rond die leeftijd maar die bleek gewoon oost-indisch doof te zijn. Even langs de huisarts, wie weet is het gewoon een verstopt oortje.

5. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Badankt,morgen dus naar de schoolarts,daar krijgt hij de piepjes test.Ben benieuwd wat daar uit komt en anders idd de huisarts.

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.212
    16.562
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Misschien is het gewoon teveel oorsmeer en heeft die nu een propje in zijn oor zitten maar kan ook vocht achter zijn trommelvlies zijn.
    Als die morgen naar de schoolarts gaat laat dan wel in zijn oren kijken voordat hij de test doet want mocht het iets zijn als een propje in zijn oor dan krijg je een heel vertekend beeld.
    Succes!

7. Mamalon

Mamalon Actief lid

27 feb 2015
    217
    50
    28
    Bij mijn dochter was het vocht achter de trommelvliezen. Ze had dezelfde klachten en bij de schoolarts kwam er inderdaad uit dat ze slecht hoorde. Toen hebben we van de huisarts een neusspray gekregen, daar is het mee over gegaan. Als dat niet had geholpen had ze buisjes gekregen.

Deel Deze Pagina