Dag allemaal Ons zoontje werd enkele weken geleden 3 jaar en afgelopen zondag brak hij zijn bovenarm na een val van een klimrek. We reden in allerijl naar spoed, waar we in erg goede handen waren. Later op de avond volgde een operatie onder volledige narcose. Die verliep goed en de volgende dag (eergisteren dus) mochten we ‘s avonds naar huis. maandagnacht sliep hij erg goed. Hij was waarschijnlijk doodmoe. Gisteren en vanavond (ik zit nu nog bij hem), werd hij uit het niets krijsend wakker. Echt hysterisch huilend. Hij geeft niet aan pijn te hebben (ons eerste gedacht). Omdat hij niet echt aanspreekbaar is (in het begin), denk ik aan night terrors, maar dat heeft hij hiervoor nog nooit gehad.. en nadien reageert hij wel (kan natuurlijk zijn omdat hij uit de night terror gehaald is..) kan dit te maken hebben met de narcose? Of verwerking van het hele gebeuren? Zijn ontladingen overdag zijn ook een pak heftiger dan voordien.. Het was heel veel voor zo een kind natuurlijk (ik ben er zelf ook nog van aan het bekomen).. Het is zo eng om te zien en dit had hij helemaal niet.. Iemand ervaring met een soortgelijke situatie? alvast bedankt!
Het is echt net gebeurd, zoiets heeft even tijd nodig - zowel fysiek herstel van de val, operatie en narcose als mentaal alles verwerken. Mijn dochter was ouder toen ze haar arm brak en 2x geopereerd moest worden, dat duurde echt al met al wel even voor ze weer de oude was qua alles. Ze kon met die arm ook niet lekker liggen, dat kwam er ook nog bij. Ze heeft een tijdje naast mij of mijn man geslapen, en we hebben haar wat extra vertroeteld overdag.