Hallo. Mijn zoontje van bijna 5 weken (4weken te vroeg geboren) is al sinds zijn geboorte erg onrustig in de vroege morgen en overdag. Hij valt moeilijk in slaap en komt maar tot korte slaapjes en wilt soms wel 10 voedingen (fles) per dag. Hij drinkt heel onregelmatig. Elke dag weer. Slapen resulteert altijd in huilen en gekreun. Ik kan hem niet continue bij me houden. Vandaag was ik er klaar mee en heb de Puckababy Piep bij hem aangedaan. Sindsdien is ie erg rustig en slaapt meer. Erg fijn voor hem maar ook voor ons. Alleen in de late avond en nacht slaapt hij normaal gesproken goed. Kan ik de puckababy dan in de kast laten? Ik ben bang dat ik hem dan een gewoonte aanleer. Ik vind het ook een beetje eng. Overdag houd ik hem in de gaten met een camera babyfoon, maar snachts slaap ik natuurlijk en zie ik hem niet. De site van 'Wiegendood.nl' raad de puckababy af. Wat zijn jullie ervaringen? Groetjes, Angelique
Ik had hetzelfde probleem alleen is mijn zoontje met 40+3 geboren. Maar uiteindelijk ingebakerd met de doeken van Pacco, dan wordt wel aangeraden om het alle slaapjes te doen (dus ook s nachts) anders is het namelijk verwarrend voor hem.
ohw en met 3 maand hebben wij het afgebouwd omdat hij begon te bewegen door zijn bedje. En hebben hem een slaapzak aangedaan. Het was toen ook prima en sinds dien slaapt hij heerlijk