mijn zoontje van bijna 5 weken oud slaapt heel veel op een dag (heerlijk) alleen tegen de nacht is het de laatste tijd echt verschikkelijk meestal rond een uur of 10 na zijn voeding hij blijft huilen en ik weet niet zo goed waarom??? zijn het krampjes is het een inslaap huil momentje ik voel me zo schuldig want wil hem ook niet steeds op pakken. maar misschien heeft hij wel pijn altijd als hij huilt schopt hij met zijn beentjes en is onrustig met zijn armpjes dus kan daaraan ook niet zien of het krampjes zijn. tegen woordig laat ik hem soms huilen en valt hij zelf in slaap maar doe ik daar wel goed aan en maakt me dat geen slechte moeder??? voel me daar best schuldig bij maar anders komen wij ook totaal niet aan onze nacht rust en de kleine ook niet.
Hoi hoi, Hoe lang duurt het voor hij in slaap valt? Tien minuten laten huilen is zo'n beetje de max hoor. Hij gaat dan waarschijnlijk de prikkels die hij heeft gekregen over de dag verwerken. Trappen met de beentjes is wel iets wat bij kramp hoort, maar omdat hij het altijd op hetzelfde moment denk ik eerder aan het eerste, verwerken van de prikkels. Leg je hem overdag wel in de bed of ligy hij in de box? Groetjes Adrienne p.s. je bent echt geen slechte moeder als je hem laat huilen, als het maar binnen de perken blijft!
soms kan hij echt 1 uur huilen maar altijd savonds na zijn laatste fles. overdag legt hij soms in de box maar leg hem meestal in zijn bedje. hij is savonds ook altijd hard op zijn speen aan het sabbelen en valt hij steeds uit zijn mondje dan begint het brullen opnieuw. hahah dus weet het niet zo goed als ik hem oppak huilt hij niet meer en zodra hij ze bedje in gaat begint het weer. meestal als ik hem laat huilen valt hij in slaap maarja soms duurt dat wel even
Maak je hem wakker voor de laatste fles? Hoeveel voeding krijgt hij dan? En hoe zwaar is hij? Een uur is wel lang. En slaapt hij dan door 's nachts? Groetjes Adrienne
hij krijgt zijn laatste fles rond 12 uur. hij krijgt 6 voedingen van 120 cc. maak hem soms wel en soms niet wakker voor zijn laatste voeding dat wisselt. hij slaapt weld oor snachts soms komt hij om een uur of 4 dan geef ik hem zijn speentje en is het weer goed.
Hoi hoi, Vinden jullie 12 uur niet te laat voor de laatste voeding, als hij dan nog een uur huilt dan is het half twee voor jullie slapen. Is het niet mogelijk om dat te vervroegen? Groetjes Adrienne
zou ik dan eventueel om deze tijden de kleine eten kunnen geven? 6.00 9.00 12.00 15.00 18.00 21.00 is 9 uur dan niet te vroeg?