Ik wil graag voor mijn zoontje een stoere Vingino spijkerbroek kopen. Dat krijgt hij dan aan op zijn 1e verjaardag samen met zijn Lacoste polo (lekker showen hihihi).. Alleen ik heb geen idee hoe die kleding daarvan valt, dus welke maat ik moet nemen. Valt Vingino groot of klein? Mijn zoon is nu 7 maanden en zit in 74 wat nog iets te ruim is. Zal ik dan mt 80 of 86 nemen van de spijkerbroek?
Ik zou mt 80 nemen. De maat staat voor de lengte het kindje. mt 80 = voor 80 cm Weet niet hoe groot hij is, maar een "gemiddelde kindje" is rond zijn 1e verjaardag ca 75 cm lang. En met 1,5 zo'n 80/81 cm. Oftewel mt 80 kan dan nog wel even mee. Mijn dochtertje is klein, nu 82 cm met 21 maand en past nog steeds broekjes maat 80. Maar ja zogezegd hangt het helemaal af van de grootte/lengte van je zoon. Vingino valt wel ruim.
Nou mijn zoontje is nu al 73cm minimaal.. Dus denk dat hij misschien de 80cm wel overheen gaat met zijn 1e verjaardag. Tenzij hij natuurlijk de groeispurten even heeft gehad en wat langzamer groeit nu.
valt klein en smal. Mijn dochter had een tuinbroekje ervan, maar die was op haar 1e verjaardag al te krap. Dat was maat 1. Nu zou ik maat 3 nemen denk ik...
Ik heb even opgezocht, maat 0 = 80 en maat 1 = 86 en maat 2 = 92. Dus maat 2 is denk ik voor Mike te groot als hij jarig is. Dus ga maar voor maat 1 en pas hem gewoon steeds even bij hem aan. Ik koop toch in de uitverkoop, dus is hij opeens maand voor zijn verjaardag wat te krap koop ik nieuwe in maatje groter.
Ik zou zeker niet maat 0 nemen... mijn zoontje heeft maat 74 nu maar hij past perfect in zijn vingino spijkerbroek maat 0... zit een stiek ook in die je evt. aan kan trekken...