Leuke dingen doen met kindje 14 maanden

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Janneke1979, Feb 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Janneke1979

Janneke1979 Actief lid

Dec 23, 2011
    448
    1
    16
    NULL
    NULL
    Mijn man zit de komende week in het buitenland, en dat betekent dat ik 4 dagen alleen ben met ons zoontje. Het lijkt me zo leuk om iets met hem te gaan doen, maar ik weet niet goed wat. Hij kan nog niet lopen, er is geen kinderboerderij of speeltuin in de buurt. Verven vindt hij niet leuk. Heeft iemand nog tips? Ik hoor ze graag!

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Dierentuin? Binnenspeeltuin (Ballorig oid)?

3. Gelukkig11

Gelukkig11 Niet meer actief

Hier is fietsen een grote hit of gewoon naar buiten, Maar goed mijn zoontje zit sinds kort met de zitting in de wagen van mij afgedraaid en vindt nu alles reteinteressant waar zijn oog op valt. Wil binnenkort hem op een schommel zetten in zo'n tuigje, volgens mij zal dat ook een hit zijn! Verder vindt hij andere kindjes nu erg interessant dus misschien een playdate regelen?

4. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hier vindt ie boodschappen doen al leuk :D

Wandelen in de wagen, misschien heeft ie een smart trike dus daarmee een rondje om, fietsen, eendjes voeren, ballenbak (binnenspeeltuin), wij hebben in de deuropening een schommel hangen, zwemmen, bibliotheek kan ook gezellig zijn, ergens op visite gaan of zelf iemand uitnodigen, vandaag hebben wij een pyjamabinnenspeeldag...ook wel eens lekker :)

Maarre ben je anders nooit eens alleen met je zoontje?!?

5. Janneke1979

Janneke1979 Actief lid

Dec 23, 2011
    448
    1
    16
    NULL
    NULL
    Jawel hoor! Maar dan moet ook gewoon het huishouden gedaan worden enzo. Nu heb ik hem echt 4 dagen achter elkaar voor mezelf :)

Share This Page