Klopt, die heeft leuke dragers! sarahtj3: ik zocht al iemand die ervaring met die dragers had: heb jij er zelf ook zo eentje? Dragen ze goed? Want zoja, wil ik er hier eentje aanschaffen zodat ,manlief tenminste ook eens wil dragen
Rozemarijke : dat is erg lief van je! Maar ik ga is even rondneuzen hier en daar. En er zelf 1 aanschaffen misschien dat het helpt. Ik ga eens aan de slag met alle tips die ik tot nu heb gekregen! Mijn zoontje huilt nog steeds de hele dag en wil maar niet slapen tussen de voedingen door ik ben zelf een paar keer naast hem gaan liggen maar daar wilde hij niets van weten,het is een boef Hij lijkt namelijk erg tevreden ligt soms lekker in de box om zich heen te kijken, tot dat ik hem in zijn Pacco doek doe en dan is het de omgekeerde wereld. Als ik hem op til is hij stil en zit me dan aan te kijken en zit vaak gewoon te lachen en dan denk ik. waarom wil je nou niet alleen slapen!! Gister avond na de laatste voeding van 21.00 viel hij in slaap kon ik hem zo in zijn bedje leggen en meneertje kwam pas om 05.00. Bedankt voor alle tips zover! Fijn dat jullie tijd wilde nemen om mijn verhaal te lezen
Ben je al eens bij een osteopaat geweest? Misschien zit er iets niet lekker in zijn nekje, waardoor liggen niet fijn is. Dus als je dat nog niet geprobeerd hebt kan dit een goede optie zijn. Zoek wel een osteopaat die ervaring heeft met babys. En juist de reflux kan idd veel klachten geven overdag en snachts goed slapen. Snachts krijgen ze minder voeding (dus komt het minder omhoog) en vermoeid door de onrust overdag.
Hoi Averlhach, We zijn inderdaad onder behandeling bij een osteopaat i.v.m zijn nekje deze zat vast en had vanaf de geboorte een voorkeurshouding naar links. Dit gaat al beter a.s vrijdag gaan we weer. Mischien heeft hij toch nog pijn dat hij maar niet wil slapen..konden ze maar praten! Groetjes
Hier de ervaring dat alleen in bed liggen en in slaap vallen pas gaat als een kind pijnvrij is. Beiden keren (oudste 23 maanden, jongste een maandje terug) zonder drama en zonder huilpartijen gekomen tot zelf slapen. Jongste hebben we wel kort laten huilen voor het in slaap vallen, maar heeft nooit langer dan 5 minuten gehuild en dan was het gewoon huilen en geen krijsen wat eindeloos aanhield Zou de osteopaat dus even afwachten en kijken wat er dan gebeurt
Hallo Meiden. Ik wil jullie even vertellen hoe het nu met mijn zoontje gaat... Ik dacht dat is wel leuk. Het gaat inmiddels een stuk beter! Van hele dagen op mijn schoot en elke keer hazenslaapjes van max 10 minuten slaapt hij nu gewoon regelmatig in zijn eigen bed Dit varieert van 45 min tot 2 uur. Af en toe gooien krampjes en last van zijn nekje wel roet in het eten maar ik zie een hele vooruitgang. ik ben er ook achter gekomen dat hij verdag wil slapen met de gordijnen dicht Als ik ze open hield zat hij maar naar het licht te kijken waardoor hij maar niet kon slapen.Ik ben zo blij. Mijn zoontje is een heel onrustig mannetje en heeft Ritme en Regelmaat gewoon nodig. Hierdoor is hij minder onrustig en lacht veel meer. Het boek Baby in een Droomritme heeft mij ontzettend geholpen! De eerste dagen waren erg vermoeiend vooral ook omdat je moet doorzetten en niet denken oh hij gaat toch niet slapen .Ik had gekozen voor de aanpak (baby in eigen bed en NIET laten huilen). En ik kan zeggen het is mij gelukt!!
Wat een goed nieuws en fijn om te horen (lezen) dat je het hebt bereikt zonder huilen! (Dat doet mij altijd erg goed) Heeft de osteopaat nog wat kunnen betekenen na/met die ene behandeling? Veel kindjes hebben behoefte aan rust en regelmaat, alleen soms moet je eerst zorgen da de pijn weg is Nu volhouden en blijf luisteren en kijken naar je kindje!