Tot wanneer was die bij jullie baby/kind? Mn dochter is nu bijna 4 maanden en heeft er nog steeds last van in de avond. Wat k wel geleerd het bij haar is om te troosten in bed, want in het begin pakte ik haar altijd op en was ik soms 2 uur bezig om haar rustig te krijgen. Als ze in bed ligt is ze makkelijker om te troosten. K vind het nog steeds zielig namelijk. Oja, het is geen echt huilen wat ze meer doet, maar meer jengelen, kreunen met af en toe een huiltje erbij.
Ik heb dit zelf niet meegemaakt, wou alleen ff zeggen dat je dochter een prachtige naam heeft! Dar hadden wij ook als meisjesnaam
Of het echt een huiluurtje was weet ik niet, maar mijn dochter heeft zeker tot 6 maanden(weet het niet meer precies) gehad dat ze tussen 19.00 en 21.00 niet ging slapen. Dus dan ging ik maar weer met haar wandelen. Legde ik haar tussen 21.00 en 21.30 op bed dan was er niks aan de hand.
Poeh, hier lang hoor! Zeker tot 6 maanden was het intensief maar volgens mij was het pas met een maand of 9 over. Maar af en toe jengelen in de avonduren blijft hoor... of laat ik het zo zeggen: als ze jengelig en niet gezellig zijn dan is dat in de avond logisch ook, dan ben ik zelf meestal ook wel klaar met de dag, want moe en dus kort lontje. Nog even de tanden op elkaar dus
Oke, dank je wel. Het word wel steeds makkelijker, maar vind het soms sneu dat ze blijft jengelen/huilen tussen 20u en 22u.
Mijn dochter slaapt in de avonduren (gaat tussen 17:00 en 18:00 naar bed) dus geen last van vervelende huiluurtjes Ze heeft dit wel ongeveer de eerste 5 maandjes gehad, daarna werd ze makkelijker. Alles gaat makkelijker dan in t eerste half jaar eigenlijk