Hallo, Mijn zoontje wil sinds een paar dagen niet tot nauwlijks eten. Het enigste wat die goed eet is de het brodje pap het s´morgens. De rest van de dag eet hij niks geef hem wel een tussendoortje maar die wil die ook niet. Zijn fles wil die ook niet hebben. Hij drinkt dan wel genoeg roosvice op een dag! Hij is ook veel hangeriger enz en slaapt veel slechter overdag maar ook s´nachts!! Iemand een idee wat dit kan zijn en hoe ik hem toch iets meer eten kan geven op een dag???
Sowieso even dingen geven die hij heel lekker vind, misschien druiven ofzo? Ik denk dat mij misschien last van mijn keeltje heeft? Als slikken pijn doet wil ik ook niet eten. Misschien even langs de ha? Heeft hij nog wel goede plasluiers? Zo nee, dan zou ik niet tot morgen wachten maar gelijk de hap bellen!
Plasluiers zijn allemaal nog heel zwaar. Al geprobeerd om hem dingen te geven die die lekker vindt maar die slaat die ook af. Ja hij is volgens mij wel verkouden, maar neusje zit niet dicht ( geef hem al neuspray ervoor )
Geen idee, heeft wel sinds hemelvaartsdag zijn 2de tandje door!! Vandaag al beter gegeten bij me vriend, maar hij blijft ook over zijn oortjes wrijven en een gek geluid maken als die wakker wordt alsof hij een droge keel heeft geef hem dan wat drinken en dan is het goed. Morgen toch maar ff naar de Huisarts!!
En hem wat vaker pap geven, eventueel rijstebloem, overdag? Wij hebben hier ook een maandje terug gehad dat ze haar melk niet meer wilde, overigens nog wel haar fruit en groente. Pap ging er goed in en dat was dus ook de enige manier om de melk bij haar binnen te krijgen. Nu hebben we geen dik meisje dus kan extra pap hier geen kwaad, weet natuurlijk niet hoe het bij jullie zit.. Verder geen koorts ofzo? Bobbels op het tandvlees?
Voordat die naar bed ging had die 37,7 graden!! En vaker pap hebben we ook aan gedacht maar zo gauw een lepel richting zijn mond komt of wat dan ook doet die zijn mondje stijf op elkaar en draait zijn hoofdje weg en duwt met de handjes de lepel/fles of onze handen weg!! En zie niks van bobbels of iets wat op tandjes lijkt...
Dan zou hij best eens last van zijn keel kunnen hebben. Drinken is belangrijker dan eten dus zolang hij maar genoeg vocht binnen krijgt. Je kan altijd morgen even met de doktersass. overleggen of je moet langskomen of niet.
Vandaag bij HA geweest! Het is geen ooronsteking en ook geen keelpijn. HA denkt dat er nog meer tandjes onderweg zijn!
Hier gaven we in 'de tandentijd' ook vaker pap (maar dan wel de granenversie) ipv brood en zo. Kon ze echt niet kauwen, zeker niet toen de 4 kiezen tegelijk doorkwamen... Tja, en 37.7gr is natuurlijk niet heel schokkend. Past prima bij doorkomende tandjes... Zodra ze door zijn zal het vast weer beter gaan!