Hoihoi, Mijn dochtertje is 7 maanden en 1 week. Ze slaapt altijd super door van 19:00 tot 07:00, maar sinds gisteren doet ze heel raar! Om 19:00 gaat ze naar bed en word ze na een uur weer wakker. Krijsend. Uiteindelijk door zachtjes liedjes te zingen en over haar bolletje te aaien valt ze weer in slaap, maar later word ze weer wakker. Ze laat geregeld wat melk staan bij haar laatste flesje, dus ik dacht.. Ik geef haar wat melk. Nou dat wou ze maar al te graag, daarna viel ze weer in slaap. Toen kwam ze 's nachts weer om 02:00. Ik begrijp er niets van! Nu is ze ook weer wakker, waarschijnlijk zal het dus weer hetzelfde gaan als gisteren... Is dit zo'n welkbekend sprongetje? "mentaal" is ze 6 maanden (ben ingeleid met 36 weken) dus dan zou ze een 6 maanden sprongetje hebben... Is iemand hier bekend mee? Liefs! xxx
Misschien tandjes? Onze dochter wordt dan erg vaak wakker. Vaak meerdere keren kort achter elkaar om dan vervolgens na een knuffel/slokje water/spul op haar tandvlees o.i.d. weer een lange ruk te maken.
Hm zou ook kunnen... ze heeft al 2 tanden, wellicht dat de 3e er aan komt. Bij de eerste 2 was het ook horror haha.