Ik vroeg het me eigenlijk af.... Ze zit er nog weleens in, maar ik wil eigenlijk voor haar daar een speelhoekje maken, en was een gewoon nieuwschierig hoelang jullie de box gehad hebben staan?
Hier is dochter ruim 13 maanden en speelt er graag in, paar momentjes per dag. De ene dag liever als de andere dag. Zeker als ze moe is vindt ze het fijn. Hier blijft hij dus nog even staan! Ik ook wel makkelijk soms
2 dagen voor zijn tweede verjaardag is hij hier weggegaan. Zat er nog af en toe in als wij eten aan het koken waren en hij sesamstraat keek.
Bij de eerste en tweede vlak na en voor hun eerste verjaardag. Nu zou ik er graag vanaf willen, maar blijft hij nog even: zo kan de jongste af en toe gewoon even rustig zelf spelen bijv.
Ik zou de box ook wel weg willen en een leuk plekje voor haar creëeren daar, maar hoe doen jullie dat bijvoorbeeld als jullie naar de wc moeten?
hier precies een jaar gestaan, net voor zn verjaardag weg, zo hadden we wat meer ruimte in de kamer met zn verjaardag haha hij wou er toch nooit in en ons huis is kind proof haha nu ga ik gewoon naar de wc of was machine aanzetten als hij aan het spelen is. hij vind dit prima en kan eigenlijk nergens bij. gootsteenkasten zit kinderslot op en geen planten ofzo op de grond. mn woonkamer is dus gewoon 1 grote box haha
Tot 7mnd. Vanaf mnd 5 als niet gebruikt. We hebben een prachtige speelhoek met interactieve panelen Box nog geen keer gemist maar we hebben open woon-keuken-hal ruime en geen spullen die staan etc ze mag overaal bij zelf gaan en klimmen en ontdekken. Het blijft opletten met 3 dingen: - dat ze op tv slaat met houten blok - dat ze op vensterbank klimt, gaat staan tegen raam en slaap op - dat ze brokjes van hondje opeet
Vanaf 6 maand niet meer gebruikt. Toen ze zich begon op te trekken, deed ze zichzelf alleen maar pijn. Ze is gewoon te hevig voor zo'n klein plekje. Douchen doe ik alleen als haar papa ook thuis is, wc kan perfect als ze zit te spelen, of ik neem haar gewoon mee naar de badkamer.
Hier staat ie nu nog (met 21 mnd) Wij laten hem ook lekker staan.. Ze zit er nog amper in maar geen zin om em weg te halen en straks voor nr twee weer neer te zetten
Denk tot een maand of 8 dat ze er inzat. Maar ik ben gastouder, dus heb hem langer hebben staan. Nu zijn als mijn gastkindje groot. Dus is ie weg. Blij toe.
Ik zou niet weten waar ik ons mannetje moet laten als ik ga douchen (en ja, als ie slaapt, dat antwoord ken ik, maar das een beetje lastig als ik moet gaan werken en dan moet wachten tot ie slaapt om te kunnen douchen). Hij zit er nu alleen nog op dat soort momenten in.
Wij gaan hem opruimen. Zoon is nu 11 maanden, maar zit er al niet meer in sinds hij een maand of 4/5 was. Vond en vindt het een verschrikkelijk ding. Voelde zich beperkt.
bij de oudste is tie met 10 maanden weggegaan, die deed toen nog niet zoveel en was ook heel braaf, zat nooit ergens aan. Bij de jongste staat tie nog, hij vind het niet heel erg leuk om erin te zitten, maar soms gaat het niet anders want hij zit werkelijk overal aan.
Maand of 10 waarin hij gebruikt werd als box, daarna hebben we er de kerstboom ingezet Met 11 maanden hebben we de box dus helemaal opgeruimd..
Wij gebruiken hem nog steeds voor de jongste, zit wel te twijfelen of ik hem binnenkort weg zal halen, maar het is af en toe nog wel erg makkelijk dat ik heel even weg kan lopen naar bv de kelder en hij veilig zit. De oudste gaat vaak mee, maar twee kinderen en een wasmand is geen succes op de trap.
Meneer is nu één week één jaar en hij zit er nog best vaak in. Hij loopt/staat nog niet dus dat scheelt. Gebruik hem regelmatig als ik ff naar boven moet of zo. Ff douchen. Hij begint het wel minder leuk te vinden. Maar op bepaalde momenten doe ik get vast. Ons huis is redelijk proof maar ga niet alles weghalen. Hij moet het ook leren (makkelijk gezegd, praktijk is lastiger).
Hier paar dagen voor de eerste verjaardag. Hadden de ruimte nodig voor de visite en hij zat er toch nooit meer in. Ik heb een traphekje voor de huiskamer dus ze kunnen de huiskamer niet uit. De huiskamer is aapjes proof dus ze kunnen nergens bij of aankomen.
Bij Aiden ongeveer 18 maanden. Finley heeft de box nog steeds tot zijn beschikking.Handig als ik even naar de WC moet of naar boven moet. En ja, soms doet hij er ook nog een slaapje in. (Hij kan overal slapen en slaapt nu overal dwars doorheen, zelfs door de ergste vuurwerkherrie). Maar hij staat ons dan ook niet in de weg.