Hoop dat jullie me tips kunnen geven... Zoonlief heeft een tijdje bij ons in bed geslapen als hij 's nachts wakker werd (ivm ondergepoept bedje en geen zin om weer op te maken, uiteraard wel afgehaald ). Na een paar nachtjes was dit wel erg makkelijk, en zijn we dit blijven doen, ongeveer anderhalve maand. Vorige week heb ik besloten dat dit niet langer meer zo kan, wil niet dat hij over een paar jaar nog steeds bij ons in bed komt liggen (neefjes van mij hebben dit gedaan tot 10 jaar ) én bovendien is het niet zo handig gezien de kleine die onderweg is! Dus ligt hij weer heel de nacht in z'n eigen bedje. Na een paar nachtjes moeite doen, slaapt ie redelijk door gelukkig. Maar... bij ons in bed sliep hij tot een uur of 8, heerlijk uitslapen dus! Haha, nou hoeft 8 uur niet hoor, vind 7 uur ook best, maar nu wordt hij steeds vroeger wakker, vandaag was het half 6... En dan is hij écht wakker-wakker... Weer terug proberen te laten slapen is tot nu toe nog niet gelukt. Iemand de gouden tip? Alvast bedankt!
Het enige wat ik kan bedenken is om hem sochtends weer bij jullie in bed te nemen Hier werkte helemaal niets. Werd ook steeds vroeger, net na de zomer zo rond 5u en dat heeft T flink lang volgehouden. Inmiddels is het richting de 7u aan het gaan! We zijn iedere ochtend weer verbaasd . Maar dat is dus wel lange termijn denken! Bij vroege vogels die echt niet meer willen slapen is om en om 'ochtenddienst' draaien echt de enige oplossing voor jezelf ... Succes!
Lekker opbeurend Haha, naja, wat zo is, is zo... Maar hoe deed je dat met het ontbijt? Kreeg hij dan meteen z'n ontbijt, of wachtte je tot een "acceptabel" tijdstip? Heb nu nog vol kunnen houden om pas om 7 uur te eten, maar als hij inderdaad standaard om 5 uur wakker wordt... Dan gaat dat natuurlijk ook niet meer werken!