Dames mag ik iedereen bedanken voor het mee denken Jorn krijgt vanaf afgelopen donderdag 1200 cc bv per dag binnen en vandaag hebben hem weer gewogen en tot onze verbazing is hij weer afgevallen.. Ook snachts heb ik hem gevoed. Heb gesprek gehad met een andere lk en niemand snapt er wat van. De oorzaak kunne we nu direct niet achterhalen. Met ontzettend veel verdriet heb ik besloten om de bv af te gaan bouwen. Kijk met heel veel plezier terug op de afgelopen maanden en kan vol trots zeggen dat ik Jorn 4 maanden lang heb mogen voeden. Mijn lk wil uit gaan zoeken waar heb probleem ligt zodat er in de toekomst hopelijk dit soort problemen voorkomen/opgelost kunnen worden.
Jij hebt je (uiterste) best gedaan meid! Top! 4 mnd is heel goed! Hoop voor jullie dat je kleine mannetje snel wat aankomt!
Wat een top moeder ben jij dat je zo je best hebt gedaan voor de borstvoeding voor je zoontje.! 4 maanden is een prachtig resultaat, wees trots op jezelf.!
Wat super dat je er alles aan hebt gedaan om de bv te laten slagen, 4 maanden is een goede periode en je hebt hem hiermee een hele goede start mee gegeven. Je hoeft je in ieder geval niet schuldig te voelen, je hebt het super gedaan!
Wat een zorgen he.. Ik had hetzelfde ongeveer met mijn dochtertje! Ze viel nog net niet af, toen ze ineens stil lag qua aankomen heb ik de knoop doorgehakt. Heb er wel echt megahard van zitten balen maar heb ook net als jij alles eraan gedaan. Je doet het super, alles voor je kindje