vraagje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door speentje2012, 11 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. speentje2012

speentje2012 Actief lid

3 okt 2012
    474
    0
    16
    zeeland
    Hallo,
    Ik zit al een tijdje met iets in mijn hoofd
    Als mijn dochter straks uit haar bed kan klimmen dan zou ze toch ook over een traphekje kunnen klimmen?

Ik krijg dan de meest vreselijke beelden in mijn hoofd.

ze is de laatste tijd flink aan het oefen om overal op te klimmen en zich aan dingen op te trekken.

2. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Daar heb je een goeie.. Mijn dochter blijft nu ver weg van het traphekje, daarbij is haar deurklink kwartslag gedraaid (naar boven) dus ze zal eerst haar deur open moeten kunnen maken voor ze de gang in kan. Verder is ze nooit alleen boven (ze speelt wel graag op dr kamer maar dan ben ik ook boven met de was bezig of in mn kamer aan het rommelen of doe haar deur dicht en ga dan met haar in haar kamer zitten, boekje lezen)

3. speentje2012

speentje2012 Actief lid

3 okt 2012
    474
    0
    16
    zeeland
    Mijn dochter probeert altijd over het trap hekje in de keuken te klimmen omdat ze graag bij mij wilt zijn als ik daar bezig ben.

Ik denk niet dat het lang gaat duren tot ze daar overheen kan.

Het is inderdaad wel een idee om boven de deurklink anders te zetten. :D

4. angelryan

angelryan Actief lid

11 jan 2013
    244
    0
    0
    almere
    Mijn oudste zoon is een echte klimaap, en meneer klom idd uit ze ledikanten laagste stand maar het traphekje heeft die nooooit geprobeert denk omdat die dan ziet dat die naar beneden valt onze huiskamer zit op de midde verdieping en beneden slaapkamer en boven ook. Toen hij uit ze bedje klom hebben we ook gelijk een normaal bed gekocht zodat die zich niet kan bezeren als die er uit wilt en ze kamer deur de klink omhoog anders komt die gewoon naar beneden toe, we hebben hem heel snel trap leren lopen omdat wij dus op de middenverdieping wonen.

Deel Deze Pagina