Zoontje als zw. Test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door menneke1990, 2 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Mijn dochter had ook zo'n actie toen ze ongeveer 20 maanden was, maar helaas... Ze had niet gelijk :(

2. Frieke

Frieke Fanatiek lid

26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    2 kindjes op school zeiden een maand voor ik zwanger was ook dat er een bsny in mijn buik zat. Die maand nig niet, maar de maand later wel :)

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Haha zou kunnen!

Het nichtje van mijn zus zei tegen mijn zus dat ze een baby in haar buik had voordat ze kon testen, en dat het een meisjesbaby was. Ze was toen 4 jaar. En het klopte! Alleen ging het mis, dus we zullen nooit weten of het een meisje had geweest.

4. Inge1984

Inge1984 Fanatiek lid

10 sep 2015
    1.800
    1.618
    113
    Mijn dochter is de laatste periode bezig met baby dit en baby dat. Ze speelt altijd al een soort van rolspellen met haar poppetjes maar de baby speelt daar nu wel vaak een centrale rol in. En sinds ik ook zelf weet zwanger te zijn kleeft ze aan me vast. Mama is opeens alles en mag niet meer weg.

Of ze het weet? Geen idee. Misschien is het gewoon weer en fase. Maar het is wel toevallig.

5. Mi2017

Mi2017 Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.569
    926
    113
    Mijn zoontje zegt t ook steeds mama baby in de buik... maar tot nu helaas geen plakker...wel aantal keer zwanger maar voor nod of op nod helaas mis :(:(

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Net iets anders maar mijn dochter (toen 4,5) begon op een gegeven moment kadootjes te maken voor haar 'zusje'. Ook op school werd ik gefeliciteerd, want ze vertelde iedereen dat ze een zusje kreeg. Toen ik haar er naar vroeg zei ze: ja ik krijg nog een zusje. En daarna nog een broertje. :eek: Maar eerst een zusje. Eh..ik moest mijn vriend er nog van overtuigen dat een derde een goed idee was, een vierde was op dat moment echt 'out of the question :p
    3 maanden later zijn we voor een derde gegaan en nou ja, zie onderschrift. :D Ik vind het bijzonder dat ze gewoon gelijk had...

Dus ik hoop dat jouw zoontje ook gelijk heeft, zou ook bijzonder zijn he?

Amytje, xMeliisz en spruitje80 vinden dit leuk.
  7. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Mijn zoontje was 25 maanden toen hij ' avonds bij het op bed leggen zei 'hallo baby' en daarbij mijn onderbuik zacht aanraakte. Een paar dagen later testte ik positief☺️.

Een beetje op dezelfde reden ben ik nu weer hier (en vind daarom jouw topic zo grappig!). Mijn zoontje van nu bijna 26 maanden is ook ineens bezig over 'mama heppe baby'. Ik zit nu alleen pas op dag 20.

8. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

3 dec 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Wat een leuke verhalen !. Helaas voor enkele met niet het resultaat waar we op hoopte =( . Ik begin nu echt nieuwsgierig te raken naar mijn NOD,maar heb mijzelf voorgenomen om deze ronde echt pas te gaan testen met NOD. Als ik volgende week een positieve test in mijn handen zou mogen hebben dan eet ik mijn schoen op haha

PinkLady88 vindt dit leuk.
  9. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

3 dec 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Vrijdag is het mijn NOD dag spannend. Ik hou jullie op de hoogte. Groetjes menneke

Citroentje93 vindt dit leuk.
  10. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Mijn zoontje voelde helemaal niets aan, maar een collega wel. Heel gek. Een dag nadat ik positief had getest, vroeg hij me of hij me mocht feliciteren. Er was op dat moment nog helemaal niets te zien, dus ik kapte het een beetje af. Hij voelde zich duidelijk lullig over zijn vraag, dus ik ben later nog wel even naar hem toe gegaan om te zeggen dat hij gelijk had maar dat hij me overviel omdat ik het zelf pas net wist. Hij is er verder wel heel discreet mee omgegaan.

Een week later ging ik lunchen met mijn schoonzusje en nichtje (8), en zij vroeg me, toen haar moeder naar de wc was, op de man af of ik een baby in mijn buik had. Ook tegen haar heb ik niet gelogen, maar wel uitgelegd dat het nog heel vroeg en erg onzeker was, en dat als we een mooie echo hadden gehad, zij het aan haar needjes en nichtjes mocht vertellen. Meisje is hooggevoelig...

11. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    mijn dochter heeft het ook al een aantal keren geroepen, ook aan een buurvrouw.. die kwam naar ons toe goh wat hoorde ik nou!
    nou in onze situatie (lees handtekening) zak je dan behoorlijk door de grond..

12. linnie88

linnie88 Actief lid

6 aug 2013
    223
    10
    18
    Ons zoontje (2) roept sinds 1.5 week steeds 'zusje, zusje'.

Vanmorgen had ik een (licht) positieve test in handen.
    Hopen op een plakker en dan afwachten of het een zusje wordt voor hem!

13. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

3 dec 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Gefeliciteerd!!. Wat bijzonder =)

14. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Ik volg even, bijzonder verhaal, ben erg benieuwd!!

15. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

3 dec 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Helaas hier geen babynieuws dames. Op naar de volgende ronde.
    Groetjes menneke

Deel Deze Pagina