hallo zaterdag of zondag ligt aan het weer gaan we naar de efteling met onze 2 zoontjes van 4 en 19 maanden. die van 4 mag al in best wat atracties, maar hoe zit het met onze jongste van 19 maanden zou hij bijvoorbeeld in de droomvlucht meemogen en de piranya? het poppencarnaval wel weet ik, maar waar voor de rest nog meer waar hij ook in mee kan iemand van jullie al geweest met zo,n kleintje erbij? groetjes wendy
wij zijn laatst naar Hellendoorn geweest, Colin kon niet overal in. maar hij heeft zich prima vermaakt met naar dingen kijken. en voor kindjes onder de 2 hoef je toch nog vaak geen entree te betalen, dus ik denk dat dat wel goed komt.
Jasmijn is een maand geleden al in de droomvlucht geweest en ze keek haar ogen uit. Ook het carnavalfestival was een groot succes. En Jasmijn was dus nog maar 10 maanden. Verder zou zo'n kleintje ook in het carousel kunnen en natuurlijk het sprookjesbos. Super veel plezier gewenst, want de Efteling blijft een mooi park!
dank je. ja ik denk dat hij zijn ogen uit zal kijken. en in die atracties kan je ze dan gewoon op schoot houden of moeten naast je zitten ivm de stang die bijvoorbeeld bij de droomvlucht naar beneden gaat? groetjes wendy.
Ik heb Jasmijn op schoot gehouden in de droomvlucht, maar ik denk bij een kleintje van 19 maanden dat je die wel naast je neer kan zetten en dan goed vast houden. Ik kijk er nu al naar uit om weer te gaan!
Wij gaan binnekort ook naar de efteling...ik vroeg me ook af waar Luca dan in mag/kan. De droomvlucht bijv vind ik wel eng met de open karretjes in de lucht Hij is nogal een bezig baasje wat niet stil kan zitten.
Piranha zou ik niet doen met een klein kind, soms botsen die bootjes op elkaar en dan krijg je een serieuze schok. Droomvlucht, carnaval Festival, Pagode, enz dat kun je wel doen.
Mijn dochtertje ging ook al mee naar de efteling toen ze 7 maanden oud was. Ze ging gewoon mee in de droomvlucht en vond het geweldig.
Hoi, wij gaan zondag naar de efteling en diana gaat gewoon mee, sprookjesbos kan altijd he! en idd droomvlucht kinderkarnaval, speeltuin, komt vast goed!