kwam dit met toeval tegen in een webwinkel met kraamkados en dacht he das handig. het is een tentje wat je op de plasser zet bij het verschonen om onderplassen te verkomen. zelf ben ik al enkele keren ondergeplast en vind het wel wat nu gebruik ik een doekje om me te beschermen n doe zo snel mogelijk een luier om maar ja met badderen ofzo ja dan is mijn zoon te lang zonder luier en kan ik vaak al duiken of omkleden. Pee-Pee Teepee - Baby-Slofje.nl iemand ervaring met deze dingen en hoe bevalt het?
Haha, grappig! Geen ervaring mee. Ik ben "pas" 2 keer ondergeplast in een jaar tijd, dus valt reuze mee.
Dit meen je toch niet? Whahahaha wat ze wel niet bedenken he. Kom op zeg dan leg je toch gewoon een billendoekje op het piemeltje?
wuhahaha my god die dingen zien er echt grappig uit! ik denk dat mr ze hier doodleuk ervanaf trekt en dan in zn mond stopt... maar om antwoord op je vraag te geven..geen ervaring mee wel hilarische dingen!
Dit meen je niet!! Wat een ongelofelijke onzin zeg (al zien ze er wel schattig uit). Je kan werkelijk alles aan de man brengen. Mijn zoontje heeft mij één keer onder geplast. Sindsdien kan ik zien wanneer hij gaat plassen en is het me nooit meer gebeurd.
Haha! Erg grappig! (Vooral die kerstmuts voor tijdens de feestdagen) Maar eerlijk gezegd zie ik ook niet de handigheid van die dingen in. Zoonlief trekt 'm er volgens mij met een rotgang weer vanaf. Overigens ben ik wèl al geregeld ondergeplast, ik denk zeker wel een keer of 10.
Hier tot op heden nog geen problemen mee gehad, zoontje plast (nog?) niet met zoveel kracht Eerder problemen dat heel zijn rompertje en het aankleedkussen nat zijn.. Verder wel grappig dingetje, ma of het echt handig is en of iemand het uberhaupt koopt.. ?
vond het er gewoon grappig uitzien haha en zou het zelf ook niet kopen. denk misschien heeft iemand ze hier en vind het de uitvinding van het jaar . ik ben trouwens al heel veel ondergeplast en ons mannetje is net 1 maand oud. hij heeft echt een straal waar je u tegen zegt en is een pesterd met plassen. denk je dat hij klaar is en haal je de luier weg en vervolgens komt de straal. hij fopt me keer op keer. ben zeker al 20x ondergeplast en voor de rest heeft hij vaak de aankleedkussen en zichzelf ook al regelmatig gehad
Ik ben ook veeeeeeeeeeeeeel ondergeplast. En een straal niet te geloven. Bij het CB weten ze ook dat het met plassen wel goed zit (heeft daar 2 x alles ondergeplast). Ik vind het wel een leuk kraamkado!
Ik moet er ook wel om lachen. Hier word ik ook weleens onder geplast. Zie het ook wel aankomen maar soms let mama even niet op en dan is het eigen schuld
Woehahaha Ik heb mezelf bijna net ondergeplast van het lachen. Hilarisch die dingen! (Hier ken ik het probleem niet zo. Ik heb gewoon al ruim zeven maanden geluk denk ik.)
hahahahahaha, ik vind ze ook echt geweldig, maar om eerlijk te zeggen neem ik wel een handoekje of een billedoekje...denk dat dat tentje ook niet blijft liggen, Kai heeft m binnen enkele seconden al ondekt en grondig bestudeerd, en dan zal je net zien...net na dat ie t tenje dr af tilt gaat ie plassen...
Nu mijn zoon ouder is, is hij niet meer zo'n wildplasser de 1e paar maand wel, ik had altijd een spuugdoekje over zijn piemeltje, maar werd ook vaak onder geplast of kon nog net op tijd op zij springen