handig voor de jongens mama's

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lovewinnie, 20 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    kwam dit met toeval tegen in een webwinkel met kraamkados en dacht he das handig.

het is een tentje wat je op de plasser zet bij het verschonen om onderplassen te verkomen. zelf ben ik al enkele keren ondergeplast en vind het wel wat nu gebruik ik een doekje om me te beschermen n doe zo snel mogelijk een luier om maar ja met badderen ofzo ja dan is mijn zoon te lang zonder luier en kan ik vaak al duiken of omkleden.

Pee-Pee Teepee - Baby-Slofje.nl

iemand ervaring met deze dingen en hoe bevalt het?

2. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Ik vind ze hilarisch ;)

3. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Ze bedenken toch wat hè??? Wauw!

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Haha, grappig! Geen ervaring mee.

Ik ben "pas" 2 keer ondergeplast in een jaar tijd, dus valt reuze mee.

5. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    en ik heb een dochter en ze deed het in het begin ook vaak: lekker naakt plassen... ;)

6. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    en dan ging het ook gewoon met een enorme straal, hahahaha

7. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Dit meen je toch niet?
    Whahahaha wat ze wel niet bedenken he. Kom op zeg dan leg je toch gewoon een billendoekje op het piemeltje?

8. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Best handig lijkt me, maar geen ervaring hier.

Een billendoekje is hier overigens geen oplossing ;)

9. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    wuhahaha my god die dingen zien er echt grappig uit!

ik denk dat mr ze hier doodleuk ervanaf trekt en dan in zn mond stopt...

maar om antwoord op je vraag te geven..geen ervaring mee wel hilarische dingen!

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hihi:D Wat ze al niet bedenken:D

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Dit meen je niet!! Wat een ongelofelijke onzin zeg (al zien ze er wel schattig uit). Je kan werkelijk alles aan de man brengen.
    Mijn zoontje heeft mij één keer onder geplast. Sindsdien kan ik zien wanneer hij gaat plassen en is het me nooit meer gebeurd.

12. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Haha! Erg grappig! (Vooral die kerstmuts voor tijdens de feestdagen:D) Maar eerlijk gezegd zie ik ook niet de handigheid van die dingen in;). Zoonlief trekt 'm er volgens mij met een rotgang weer vanaf. Overigens ben ik wèl al geregeld ondergeplast, ik denk zeker wel een keer of 10;).

13. Nijnka

Nijnka Actief lid

14 jul 2008
    194
    0
    16
    Interieurvormgever / keukenontwerper
    Vittinge, Zweden
    Hier tot op heden nog geen problemen mee gehad, zoontje plast (nog?) niet met zoveel kracht :p Eerder problemen dat heel zijn rompertje en het aankleedkussen nat zijn..

Verder wel grappig dingetje, ma of het echt handig is en of iemand het uberhaupt koopt.. ? :D

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    vond het er gewoon grappig uitzien haha en zou het zelf ook niet kopen. denk misschien heeft iemand ze hier en vind het de uitvinding van het jaar :).

ik ben trouwens al heel veel ondergeplast en ons mannetje is net 1 maand oud. hij heeft echt een straal waar je u tegen zegt en is een pesterd met plassen. denk je dat hij klaar is en haal je de luier weg en vervolgens komt de straal. hij fopt me keer op keer. ben zeker al 20x ondergeplast en voor de rest heeft hij vaak de aankleedkussen en zichzelf ook al regelmatig gehad

15. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ik ben ook veeeeeeeeeeeeeel ondergeplast. En een straal niet te geloven. Bij het CB weten ze ook dat het met plassen wel goed zit (heeft daar 2 x alles ondergeplast):D. Ik vind het wel een leuk kraamkado!

16. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik moet er ook wel om lachen. Hier word ik ook weleens onder geplast. Zie het ook wel aankomen maar soms let mama even niet op en dan is het eigen schuld :)

17. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Woehahaha

Ik heb mezelf bijna net ondergeplast van het lachen. Hilarisch die dingen!

(Hier ken ik het probleem niet zo. Ik heb gewoon al ruim zeven maanden geluk denk ik.)

18. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Jeetje...wel duur voor zo'n grapje zeg!

19. Xociquetzal

Xociquetzal Actief lid

15 jul 2007
    438
    0
    0
    Huisvrouw
    uithoorn
    hahahahahaha, ik vind ze ook echt geweldig, maar om eerlijk te zeggen neem ik wel een handoekje of een billedoekje...denk dat dat tentje ook niet blijft liggen, Kai heeft m binnen enkele seconden al ondekt en grondig bestudeerd, en dan zal je net zien...net na dat ie t tenje dr af tilt gaat ie plassen...

20. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Nu mijn zoon ouder is, is hij niet meer zo'n wildplasser ;) de 1e paar maand wel, ik had altijd een spuugdoekje over zijn piemeltje, maar werd ook vaak onder geplast of kon nog net op tijd op zij springen ;)

Deel Deze Pagina