Kwam er namelijk net achter dat mijn Pampers babydry op zijn... Dat wordt vannacht dus denk ik extra verschonen?! Toch? Zijn er ook betaalbare luiers die goed zijn voor de nacht? Ik voed haar om 19 uur, 00:00 uur, 03:00 en 06:00, dus hij moet best wel wat urine kunnen opvangen. Hebben andere merken dan pampers ook nachtluiers? Dry fit van pampers zijn nooit in de aanbieding, toch? Heb ze daar iig nooit gezien
Mijn zoontje draagt dag en nacht active fit van pampers, gaat prima hoor! Eventueel een maatje groter voor de nacht of de +maten, maar je hoeft echt geen speciale nachtluiers.
babydry is vaak genoeg in de aanbieding hoor, let maar eens op. Ik zou het verder niet weten, ik gebruik altijd baby dry omdat dat de enige pampers (en overige luiers) zijn die ze goed past zonder lekken (smalle beentjes)
Hier altijd baby dry voor de nacht. Een tijdje ook kruidvat gebruikt , die gebruk ik ook overdag namelijk maar hij lekte elke nacht door. Kijk eens op Luier aanbiedingen vinden? Luiers in de aanbieding vind je hier | luierinfo.nl daar staan alle aanbiedingen op van alle merken
Hier 's nachts ook baby dry. overdag active fit. het kdv gebruikt kruidvat luiers en die kunnen toch een stuk minder hebben en de pasvorm is echt verschrikkelijk. Maar dat is mijn mening.
Hier dag en nacht active fit, nog nooit doorgelekt! Voorheen trouwens babydry maar per ongeluk een keer active fit gekocht en die bevallen ook goed
Pampers lekt hier door dus gebruik ik Albert Heijn eigen merk en heb laatst een enorme doos Huggies bij de Action gehaald, ook heel goed.
Ik gebruik kruidvat maat 4 en die gebruik ik ook snachts. Op een normale dag voed ik rond 1 uur nog even en dan check ik de luier nog even tussen de borsten door. Ging altijd prima, tot ze de luiers zgn verbeterd hebben. Maar als nog is het echt een enkele keer dat het niet genoeg is.
Wij gebruiken overdag de Etos luiers (4+) maar voor de nacht toch Pampers Baby Dry, en dan een maatje groter (5). Andere lekt ze door, ze slaapt van 20:00 tot 9:00
Eerste dochter altijd baby dry, dag en nacht. Tweede dochter eens jumbo geprobeerd en ze sliep ook gewoon door. Ze worden hier ook niet zo dik als de baby dry. Super blij mee dus!
Wij gebruiken altijd baby-dry, ook overdag. Soms ook active-fit als de baby-dry op is en de aanbiedingen alleen gelden op new-baby en active-fit.
Hier zijn wij sinds kort van New Baby naar Baby Dry overgestapt hij heeft deze overdag en s nachts en ik vindt deze echt super ! Kijk eens bij de Wehkamp daar hebben ze heel vaak van die maandboxen of andere leuke aanbiedingen.