Verjaardagscadeautje 2-jarig meisje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lief of Stoer, 20 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Ons kleine dametje wordt in juni 2. Ik heb al een klein lijstje gemaakt voor als er iemand naar vraagt wat ze graag wil hebben. Ze krijgt van opa en oma een loopfietsje. Wat moeten wij haar nu geven? Ik heb echt geen inspiratie. Ja, ze vindt boekjes geweldig, maar als ouders zijnde willen we haar toch wel graag iets "groters" geven.

Ze heeft natuurlijk al e.e.a. als bijv. een schommel, zandbak, driewieler, loopauto van Little Tikes, lessenaartje met stoeltje, toet toet auto's en ga zo maar door. Bijna alles gekregen overigens voor haar 1e verjaardag en met kerst. Wat was bij jullie een schot in de roos?

2. Rombely

Rombely Niet meer actief

Een keukentje!

3. Mamatss

Mamatss Actief lid

23 jan 2012
    421
    0
    0
    Yep, het keukentje van Ikea

4. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.829
    3.625
    113
    De little people garage was hier een groot succes. De duplo dierentuin, ook erg leuk.

5. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Hier is de keuken ook grote hit.
    Verder hebben wij een babyborn gegeven.

6. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    Iets val little people. Hier is het disney kasteel een hit.

7. Tess83

Tess83 Actief lid

22 mei 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    Onze dame krijgt een speelhuisje voor in de tuin. Daar is ze in speeltuinen helemaal gek op!

En van de opa's en oma's een baby Born voor peuters en het little people poppenhuis ;)

8. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Ons zoontje heeft voor zijn tweede verjaardag ook een loopfiets gekregen, dat was echt een schot in de roos. Verder was het keukentje van de ikea ook een groot succes (nu nog steeds en voor zijn zusje ook). Wat ook een succes was is een zand/water tafel van little tikes. Die van ons is door een verbouwing in de tuin en uiteindelijk verhuizing weg gegooid maar ik denk dat we dit onthouden voor de tweede verjaardag van ons dochtertje. Ik zou het anders ook echt niet weten aangezien ze al veel heeft van haar broer.

9. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Voor haar tweede verjaardag heeft mijn dochter o.a. een keukentje gekregen (kidcraft) . Dit is een groot succes! Er wordt dagelijks gekookt hier ;)

Maar wat nog een veel groter succes is is haar 'skippy' paardje. Ze is gek van paarden en met dat skippy paardje (jumping animals geloof ik) doet ze echt álles! Het is echt dochter en haar paardje, die wordt overal bij betrokken en er wordt natuurlijk ook op 'gereden' (gesprongen dus).

Maar daar moet je dochter wel een type voor zijn natuurlijk!

10. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Een elektrische tandenborstel :).

Verder: poppenwagen, puzzels, vingerverf, knuffels, poppenkleertjes, boeken, loopfiets...

11. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Oh ja zo een springdier is hier inderdaad ook een groot succes! Mijn zoontje heeft hem voor zijn derde verjaardag gekregen en zowel hij als mijn dochtertje springen er graag op. Het ziet er ook nog eens mega komisch uit haha, ik lig dan echt in een deuk! Wij hebben een groene koe;)

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier krijgt ze ook het Ikea keukentje.
    Verder speelt ze momenteel veel met pop, houten poppenwagen en maxicosi.

13. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Keukentje is hier echt een megahit! Ook voor haar 2e verjaardag gegeven.
    Mooi setje pannetjes van de hema (incl. pannenlap, pollepel, garde etc) en houten snijfruit en snijgroente van mijn broer en schoonzus en ze is er uren zoet mee!

14. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik heb deze staan voor komende jaar want het is geweldig voor 1.5-2 jarige:!
    T. S.Shure Daisy Girls Doll House
    Bij amazone te koop

Verder ook wat je kan kopen is leuke puzzels bijv haba prinsessen
    Of grimms grote puzzels zijn erg mooi en duurzaam
    Kinetic zand ook leuk en natuurlijk djeco klei
    Is wat kleine dingen maar erg leuk voor die leeftijd als ze dat nog niet had

15. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Het is een water/zandtafel geworden. Deze week bij Blokker in de aanbieding :)

Deel Deze Pagina