Hoeveel paar schoenen hebben jullie kinderen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door stampertje, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    In de lounge is er een topic over kinderschoenen vandaar mijn vraag.

mijn zoon heeft 2 paar "dure" kinderschoenen een van 80 en een van 85 en dan nog een paar Nikes. Ik vind het voor hem moeilijk om wat leuks te vinden dus koop voor hem alleen bij echte schoenenwinkels.

Mijn meiden hebben een heleboel schoenen allebij een paar "dure" laarzen van 120 en dan nog 7 paar "goedkope" van 10 tot 25 euro en ook een paar Nikes middelste 2 paar.

Ik vind dat mijn meiden eigenlijk te veel hebben maar mijn zoon heeft eigenlijk weer te weinig. Hoeveel schoenen hebben jullie kids.

2. jackiejtjj

jackiejtjj Niet meer actief

Me zoontje heeft 1 paar nikes 1 paar uggs 2 paar rubber laarzen. 1 paar hoge lactose die kan je ook dubbel vouwen en zit er bont. 1 paar quiks. Een 2 paar addidas.. hij is bijna 3

3. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Zo, dan heb ik hele zielige kindjes ;)

Zoon 1 paar goede schoenen (à 30 euro ofzo), een paar wandelschoenen, gympen en kaplaarzen.

Dochter heeft 1 paar goede schoenen (wederom "maar" 30 euro) en een paar kaplaarzen.

Dochter doet momenteel krap 3 maanden met een paar, dus die krijgt wat vaker nieuwe :).

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Jeetje wat hebben jullie kids veel schoenen. Mijn kids hebben beiden 2 paar.

In de zomer vaak 3 paar, omdat ze dan ook sandaaltjes hebben. Maar meer ook niet hoor.

5. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    onze dochter heeft 3 paar dure laarjes
    en 1 paar uggs

zoon heeft 2 paar dure schoenen en 1 paar uggs ( wel jongensmodel en van leer ;))

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Op dit moment 3 paar laarsjes (90 euro per paar maar in uitverkoop gekocht), paar regenlaarzen en een paar snowboots nu.

Ik heb eigenlijk altijd minimaal 2 paar en dan eventueel seizoensgebonden dingen (sandaaltjes of snowboots)

7. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Een paar kickers goed merk, gewone schoenen voor winter.Dan nog een paar regenlaarsjes en een paar sneeuwschoenen. is genoeg!

8. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ze heeft 3 paar schoenen/laarzen en dan nog snowboots en regenlaarsjes.
    In de lente/zomer 2 paar en dan nog een paar sandalen en/of slippers erbij

9. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Mijn zoon heeft maar 1 paar schoenen (shoesme a 85 euro) en oh ja, een paar snowboots.

Ik vind goede schoenen heel belangrijk en dan maar 1 paar ipv tig paar goedkope rommel.

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Dochterlief momenteel 1 paar snowboots, 1 paar regenlaarzen, 1 paar nette laarsjes, 1 paar uggs, 1 paar lage nette schoenen en 1 paar gympen.

Vind het fijn verschillende schoenen te hebben, voor onder jurkjes/rokjes doe ik toch wat anders aan dan onder een broek bijvoorbeeld.

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Op dit moment voor de winter:
    2 paar dure laarzen 1 van 90 en 1 van 100 euro.
    Paar sneakerz van 50 euro.
    Snowboots, 20 euro.
    Goedkope laarzen 30 euro.
    Regenlaarsjes 8 euro.

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Ze heeft nu, 1 paar gevoerde laarsjes geox, 1 paar sneakers van lelli lelli, snowboots en regenlaarsjes.

In t voorjaar/ zomer heeft ze laarsjes,half open schoenen en sandalen.
    Slippers kan ze niet aan.

13. mol81

mol81 Niet meer actief

Onze dochter heeft een paar goede schoenen en een paar snowboots. That's it. Als er iets kapot, af of niet passend meer is kopen we nieuwe.

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oudste heeft Geox sportachtige schoenen. Stevige Jellowcab, Agrybirds schoenen ( ja echt.... Oma hé ) regenlaarzen, snowboots, 2 paar converse en Clic laarzen.
    De jongste heeft stevige timberlands schoenen/laarzen, converse leren schoenen, regenlaarzen, snowboots en Uggs.

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier heeft de oudste 1 paar laarzen, 1 paar snowboots en 1 paar kaplaarzen. Dat vind ik ruim voldoende, volgend jaar winter past ze het toch niet meer. Voor de zomer heb ik al 1 paar ballerina's en 1 paar gympjes liggen, komt sowieso nog wel een paar slippers/open schoenen bij.

16. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    op dit moment heeft de oudste 1 dure shoesme van 90
    nieuwe cruijf sneakers (waren 70 maar afgesprijsd 45)
    nieuwe vans 30

heb zn "oude" leren allstars nog volkgens mij waren die 45 ( qua maat zitten ze nog goed, al die nieuwe schoenen zijn op groei gekocht vandaar)

verder moonboots en regenlaarzen

17. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Hier 1 paar schoenen voor het buitenspelen en een paar voor netjes en een paar snowboots..

18. Meijke

Meijke Niet meer actief

1 paar schoenen
    1 paar snowboots
    1 paar regenlaarsjes

Ze groeit nog zo snel uit haar schoenen dat ik meer (hoe leuk ook) echt zonde vind.

19. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Dochterlief zit nu al een tijdje in maat 24
    Ze heeft 1 paar gympen van kipling
    2 paar laarzen, shoesme en lelli kelly
    1paar snowboots
    En regenlaarzen

20. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.998
    6.747
    113
    zuid-holland zuid
    we hebben nu in maat 24:
    1 paar sportieve lage schoenen (Red rag)
    1 paar nette hoge schoenen (Red rag)
    1 paar regenlaarzen (2e hands gekregen)
    1 paar snowboots (van Haren)

En dat is meer dan genoeg. Ik heb alvast 1 paar sportieve schoenen maat 25 op voorraad liggen en ik denk dat we daar volgende maand al wel in zitten.

Deel Deze Pagina