We merken dat hij eraan toe is om wat te gaan doen. Vooral omdat zijn 2 jongere broertjes nog verdeeld over de dag slapen komt hij er niet echt aan toe om met ons op pad te gaan. Ik heb gekeken naar de scouting of judo op zaterdagochtend. Ik zat ook te denken aan een knutselclub of zo. Wat kan je nog meer doen? En dan bedoel ik niet de standaard sporten zoals voetbal en hockey want daar vind ik hem nog iets te jong voor.
Hier heb je baltiek vanaf 5 jaar, combinatie van gym en het spelen met ballen. En vooral voor jongens of stoere meiden Daarnaast ook Jazztiek dus vandaar dat ze baltiek hebben meer voor jongens zeg maar. Misschien dat er ook zoiets is? En anders meer 1 op 1 dingen doen met je zoontje dus af en toe zwemmen met papa, of ergens naartoe?
mijn nichtje heeft zoiets ook gegeven ja dat ging via de volleybal bij hen. Maar ze deden al sporten gewoon bezig zijn met een bal eigenlijk...
Maar 1 van jullie kan dan toch iets met je zoontje doen? Als T slaapt is dat juist hét moment dat M alleen aandacht krijgt.