Sinds gisteravond is Wessel niet in zijn hum. Hij heeft afgelopen nacht nauwelijks geslapen en constant liggen kreunen. Uiteindelijk nog wat bij mij op bed geslapen en vandaag op de dag ging het redelijk. Merk alleen dat hij heel veel last heeft van lucht want hij laat de hele tijd windjes. Nu heeft hij vanavond ook weer veel windjes is erg onrustig wil niet in zijn bedje slapen en is met vlagen echt ontroostbaar. Hij heeft echt pijn maar herken het niet als zijnde krampjes. Dan trapt hij met zijn benetjes en gaat het met vlagen en dat is nu niet het geval. Hij heeft gister voor het eerst zijn prikjes gehad maar kan nergens vinden dat ze daar buikpijn van zouden kunnen krijgen. Heb hem vandaag een aantal keren zijn temperatuur gemeten en dat zat steeds tussen de 37, 4 en de 37, 7. Nu ligt hij in mijn armen te slapen maar ik vraag mij af of het een optie is om hem paracetamol te geven wanneer hij vanachter weer zo'n pijn heeft vind het zo vervelend en zielig voor hem wanneer hij zoveel pijn heeft en daardoor niet kan slapen.
Na prikjes kunnen kindjes zich echt niet lekker voelen, dus pcm mag je idd gewoon geven dan hoor. Ik weet zo even niet welke dosis hij mag, ik dacht 60mg?
Gister avond inderdaad halve zetpil gegeven en hij heeft heerlijk geslapen. Maar vraag me af of dit door de prikjes kan komen. Vandaag gaat het overigens artikel iets beter. Alleen als ik hem op bed leg is het brullen maar bij mij slaapt hij wel. Maar wanneer hij zo huilt op bed heb ik toch echt het idee dat hij pijn heeft.