HoiHoi Ons meisje was maandag 6 maandjes nu is mijn voedingsschema zo: 07:30 uur fles 180/6 10:30 uur fruit 11:30 uur fles 180/6 15:30 uur fles 180/6 17:30 uur groente 19:30 uur fles 180/6 + 2 scheppen rijstebloem Nu heb ik granen van bambix meegenomen kan ik dat gewoon door haar flesje 's morgens doen om haar te laten wennen aan granen? En wanneer moet ik een fles laten vervallen was niet echt duidelijk bij cb.
Met 6 maanden is 4x 180+6 voldoende. Granen kan ook dmv een broodkorst en later brood. En het beste pap met een lepel....
Pap in de ochtend inderdaad. Hier gewoon uit de fles hoor, hij eet verder incl yoghurt etc alles goed vd lepel dus ik vind het nog wel even lekker zo Voedingsschema is prima hoor mijn inziens!
Daar kun je inderdaad mee beginnen in de ochtend... Ook kun je 's middags bijv tussendoor een broodkorst geven om op te sabbelen. Hier verviel er bij 7,5 a 8 maanden pas een fles, dat was die van 15.30u. Toen at ze fruit, groenten+aardappel en brood goed... Ging eigenlijk een beetje vanzelf. Zou het nou nog even zo laten als ik jou was!