Sinds een tijdje durft mijn dochter niet meer alleen naar buiten. We hebben ruzie met onze buurvrouw ze is erg agressief. mijn dochter is erg bang alles moet dicht thuis en speelt alleen nog binnen. Ze is ook erg moeilijk en vaak heeft ze driftbuien. We willen verhuizen maar urgentie geld niet voor ons. Ook ben ik morgen 23 weken zwanger.
wilde je even sterkte wensen. heb geen tips, maar tis natuurlijk niet fijn zo! Blijven praten met je dochter! Dat is het enigste wat ik zeggen kan.
bijna niemand krijt nog urgentie tegenwoordig en de wachtlijsten kunnen heel erg oplopen.daar kunnen jullie niet op wachten. je dochter heeft hulp nodig. als die buurvrouw echt zo agressief is zou ik inderdaad beginnen met de wijkagent te vragen voor een gesprek om te zien hoe of wat en het probleem in kaart te brengen. is je dochter zo geworden nadat er iets is voorgevallen of is ze altijd zo van aard geweest? met die angst en driftbuien bedoel ik. wellicht is het dan raadzaam om iemand te zoeken die met haar kan praten over wat haar allemaal dwars zit. maar als de buuf inderdaad zo'n rare is. dat is het ook niet zo vreemd dat je dochtertje van slag is. veel sterkte met deze toestand
Ze is erg agressief we durven niks te doen, bemiddelen is geen optie De woningbouw vereniging zegt ook dat ze er niks van aan trekt en dat het alleen maar erger wordt. Mijn dochter was niet zo voor heen maar veel geweld geweest de laatste tijd bij die vrouw daardoor is ze bang.
god wat ontzettend sneu zeg. en de woningbouw weet ervan? nou, lekker dan. kun je niet nog eens een gesprek aangaan met hun dan. je dochter lijdt hier vreselijk onder en jullie ook neem ik aan. zou ook niet graag wonen naast zo iemand zeg.