Ervaring oordopjes Alphine Pluggies kids?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door bloem24, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem24

bloem24 Actief lid

13 mrt 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    Heeft iemand hier ervaring met Alphine Pluggies voor kids? Mijn zoontje heeft vorige week weer oorontsteking gehad.7 januari gaan we naar de kno arts, omdat mijn zoontje al 6 keer dit jaar oorontsteking heeft gehad. Nou wil ik donderdag weer met me zoontje ouder-kind zwemmen. Nou wil ik voor de zekerheid oordopjes gebruiken. Nou heb ik op internet de alphine pluggies gevonden, maar vraag me af of het wat is en of ze niet steeds uitvallen.
    Graag hoor ik ervaringen.

Groetjes Bloem

2. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Voor mijn dochter heb ik zwemdoppen laten maken. Kostte 20 euro, maar dan heb je ze wel helemaal afsluitend en ze blijven perfect zitten.
    Je kunt ook een siliconenbadmutsje bestellen als je zoontje oordoppen niet prettig vindt. Die sluiten ook goed af en zijn niet vervelend om op te zetten. Latex badmutsen zitten niet lekker en doen zeer bij de haren met op en afzetten. Smiley Lichtblauw. Ik vind deze erg leuk, maar ze hebben nog veel meer kleuren en vormen. Voordeel van een badmuts is dat je kind niet met nat haar het zwembad verlaat in de kou.

3. miepje

miepje Actief lid

24 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons kun je bij de assistentes van de KNO-arts oordoppen laten maken (€ 6,- per stuk). Mijn dochtertje kreeg ook een buisje, maar had in haar andere oor al een gaatje in het trommelvlies, dus heb toen meteen oordoppen laten maken. Hadden we toch nodig en dan kwam er alvast geen water meer in het oor met het gaatje.
    Als het niet bij de kno-arts kan, dan weten zij vast wel waar het wel kan, want je hebt ze straks toch nodig. Kun je nu beter meteen goede laten maken. Zwembadwater is toch wat viezer en er zit nu waarschijnlijk nog steeds een scheurtje in het trommelvlies.

Deel Deze Pagina