zoontje de vinger zat tussen de deur klem

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mommy12, 31 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Tijdens schoonmaken kwam me zoontje steeds badkamer in en zei zeker 10 keer nee want is levensgevaarlijk chloor en messen in de vaatwas . Ik probeer zoveel mogelijk naar te kijken.nu was ik aan het schoonmaken en deed deur bijna dicht Gelukkig Niet helemaal. Hoorde hard gehuil ik in paniek en me hart die ging tekeer! Mijn vriend kwam kijken die was natuurlijk ook geschrokken. Hij huilde niet zo erg toen ik hem pakte en doet nu alsof niks is en is weer blij. Naar dokter mee want is niet dik en huilt ook niet. Ow ik voel me zo,n slechte moeder:(

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    helaas kun je zoiets niet altijd voorkomen. zo is de mijne eens van de trap gekukeld.
    ongelukjes gebeuren en gelukkig heeft ie er niets aan over gehouden. we hebben hier altijd een theedoek of een schuimstop tussen de deur, dat scheelt vaak ook :) gezien mijn tante hier altijd alle deuren dicht wil hebben

3. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Inderdaad hoe voorzichtig je ook bent alsnog gebeurt het

4. Dat hoort een hlaas bij! Kinderen ondernemen heel veel

5. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Hier gebeuren zulke dingen regelmatig. Lompe moeder en lomp kind staat gelijk aan ongelukjes. Ik lach er meestal maar om en geef m een dikke knuffel en dan zijn we de allerbeste maatjes weer.

6. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Voel me iets beter door jullie reacties

7. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Oh erg he? Had ik pas ook. Er hing bij gebrek aan droogruimte iets te drogen aan de deurklink, ik wil de deur dicht doen (zoontje wilde perse in de 'waskamer', mocht niet want hij haalt alles van mijn droogrekje dus die stond wat te jengelen), maar die gaat niet helemaal dicht en denk dat die trui er tussen zit. Dus even rechtgetrokken en weer die deur dicht proberen te doen, toen werd het jengelen dus huilen, ik kijk naast me, zitten zijn vingertjes tussen de deur aan de kant van de scharnieren.... Ik voelde me zo rot, ik kon wel janken :( Gelukkig niks ernstigs, maar toch, bah :(

8. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Ja erg he. Hier heletijd schuldig gevoelt . Maar me moeder zei he hebt het niet expres gedaan kan gebeuren

Deel Deze Pagina