De ontlasting van mijn oudste is negen van de tien keer erg 'vochtig en nat' (het is geen diarree), verspreid over de hele luier, echt, gewoon te smerig, hihi. Ook zitten er heel veel van die fliebertjes in die je moeilijk van de billen krijgt. Het is eigenlijk nooit 'vaste' ontlasting. Kan dit komen omdat ze melk drinkt die is afgestemd op de leeftijd van haar zusje?
Nee, dat kan alleen in de kraamweek als je colostrum maakt. Denk nu eerder aan peuterdiarree of virusje. (PS wat een schitterende namen hebben je kinders!)
Dankje, Dirksmama. Haar ontlasting is eigenlijk altijd zo geweest, zelden is het vast. Ik dacht dat het misschien kwam omdat mm vrij vet is (en vooral in het begin)? Verder blaakt ze van gezondheid, Cubaans/Hollands welvaren ! Ik houd het gewoon in de gaten. Dankje voor de complimenten, wij zijn zelf ook erg verguld met de namen, hihi. Mijn oudste is gedeeltelijk vernoemd naar een schoonzusje (Magalys) en mijn jongste naar mijn moeder en schoonmoeder (Martha en Rosmerys)!