Hi dames! Momenteel ben ik mama van ons bijna 12 weken oude dl en ben fulltime kolvende. Al vanaf begin (na de kraamtijd) gaat t slecht met t drinken. Ons dochterlief is een hele moeilijke drinker en we zijn daardoor al 2 x opgenomen geweest in t zkh. Echter leek ze altijd gewoon te groeien en aan te komen. Ze heeft last van verborgen reflux en krijgt daar medicatie voor. Ook had ze spruw maar die lijkt momenteel verminderd. Tot op heden ging t twee weken eindelijk goed. Ze dronk rond de 600 cc per dag en soms wel 700! We hadden eindelijk een ritme dacht ik.. Tot dat ze afgelopen woensdagavond van 18:00 - 24:00 uur aan een stuk door heeft lopen huilen, krijsen!! Ons dochterlief is echt een engeltje. Huilt bijna nooit en slaapt ook goed door. Waar ze op dat moment last van had.. Weten we niet. We dacht darmpjes of reflux! Ze was echt ontroostbaar.. Die avond had ze ook bijna niets gedronken en nadat ze zo hard had gehuild hebben we haar eindelijk 80 cc kunnen geven en viel ze in slaap.. De volgende ochtend werd ze niet wakker uit drzelf. Normaal gesproken meldde ze zichzelf weer rond een uur of 6/7 maar het was nu bijna 9 uur en nog sliep ze (op lege maag- dag ervoor had ze 400 cc op). Gewekt en haar een flesje gegeven maar dan drinkt zemaar 60/70 cc.. Dit doet ze dus al vanaf woensdag en ook meld ze drzelf niet meer s ochtends. Ze zit nu rond de500/550 cc per dag en weegt ze ongeveer 5 kilo (23/11). Als ik haar wek nadat ze bijvoorbeeld 10 uur geslapen heeft, drinkt ze 60/70 cc en dan wil ze niet meer.. Ze is dan ook zo onrustig met t drinken. Gisteren 70 cc gedronken om half 1 en vandaag was het half 10, lag ze nog te slapen! Dronk ze 65 cc en om 11 uur wilde ze weer 60 cc drinken. Slapen doet ze wel en huilen doet ze ook niet.. Verder is ze wakker en voelt ze zich goed.. Echter wil ik weer onze ritme terug.. Ik moet in januari weer gaan werken en ik ben er in mn hoofd hier ZO erg mee bezig.. Ook als een ander haar de fles geeft, lukt t niet. Ben zo bang dat ze te weinig binnen krijgt en niet gaat groeien.. Herkent iemand dit? Ps. Toen ze 3 weken oud was kreeg ik haar een nacht niet wakker (ook niet onder de koude kraan).. Toen werden we dus opgenomen, maar mevrouwtje dronk in t zkh wel weer! :x