nou helemaal niet raar hoor, mn neefje heeft een stoere blauwe poppenbuggy en een pop die zijn babykleertjes aan heeft! mijn zoontje vind buggys als ie ze ziet ook leuk( vooral ermee rennen en hij doet er altijd autos in of zn nijntjeknuffel), nou hoef ik geen buggy te kopen, wnat hij wordt er niet vaak mee geconfronteerd ( zoasl jou zoontje met zn zus dus wel) ik zou zeggen lekker laten gaan! verzorgend typje dus
Wat een leuke reacties allemaal. Idd, als hij dat straks nog doet als hij ooit vader wordt is hij een hippe papa Ik heb me ook voorgenomen om de volgende keer wat feller te reageren op zulke reacties. Nu was ik vooral verbaasd, maar ik wil absoluut niet dat mijn zoontje het gevoel krijgt dat het raar is wat hij doet.
Mijn broer is homo en die speelde vroeger altijd met lego en auto's en stoere jongensspullen. En nog steeds is hij een hele stoere vent! Maar dus wel een stoere vent die op mannen valt. Het speelgoed waar je als kind mee speelt zegt niets over je geaardheid. Dat vind ik altijd zo'n vreemde vergelijking.
mijn zoontje van bijna 8 speelt thuis ook nog steeds met een kinderwagentje,so what. wat een gemene opmerkingen van die mensen uit je dorp. mensen willen altijd andere kwetsen met hun uit spraken. groetjes
Ach ja ik speelde met auto's blokken en Lego en ben ingenieur geworden. Maar wel hetero en gek op leuke kleding en grey's anatomy haha! Ik vind het echt schattig hoe je zoon met zijn pop omgaat! En lekker mee laten lopen, wat een onzin conmentaar. Wat ik wel heel irritant vind is dat zoveel buggy's, keukentjes en stofzuigers er alleen in het roze zijn. Stereotyp gedoe. Mijn zoontje heeft nu een mooie gele keuken
Mijn zoontje had ook een hele stoere roze buggy met een baby born erin, tegenwoordig doet ie er niet veel meer mee, maar het was tijden lang zijn favoriete speelgoed!