hoi hoi, mijn dochter wil geen fopspeentje meer sinds 1 week....en ik vind het toch wel makkelijk als ze die wel wil... hebben jullie tips?
Nee helaas, hier ook de eerste weken wel en na 3 weken wilde ze hem soms met moeite nog en na 6 weken helemaal nooit meer. 1 voordeel, ze ging ook niet duimen, en ik hoef dus straks niks af te leren Maar die eerste weken vond ik het wel heel jammer, het had haar veel gerust gegeven denk ik...
Waarom is het makkelijk als ze die wel wilt? Wat is het voordeeltje een speentje? Bij mij heeft ze hem nooit gewild en ze duimt ook niet. Ze sabbelt af en toe op haar 'lapje'.
Ik zie eerlijk gezegd het probleem ook niet als ze haar speentje niet wil. Of komt ze nu niet in slaap?
ze komt idd erg moeilijk of niet zelf in slaap; op t schoolplein krijst ze alles bij elkaar....tja, n speentje zou wel makkelijk zijn soms...
Maar als ze die speen niet wil, komt ze dan met speen WEL zelf in slaap? Ik zou eerder kijken wat de oorzaak is van het niet in slaap kunnen komen en daar wat aan doen...
de speen hielp wel echt de eerste weken met slapen of iig rustig worden...nu is ze niet rustig te krijgen in de wandelwagen. tja, wat is de oorzaak van het niet in slaap komen...als ik dat eens wist had ik idd die speen niet nodig