Dag/nachtritme...honger??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ccwomen, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    M'n zoontje is bijna 11 mnd en heeft s'nachts altijd goed geslapen en overdag was altijd drama, nu slaapt hij al een tijdje niet meer zo goed s'nachts komt regelmatig huilend wakker ff speentje erin en het was weer goed!!
    Nu heeft hij maandag z'n laatste behandeling gehad bij de manueeltherapeut(kiss-syndroom) en nu slaapt hij s'middags heel goed, slaapt dik 2 a 2,5 uur achter elkaar, maar dit is zijn enigste slaapje overdag!!
    Maar nu komt hij al 3 nachten om een fles...?!
    Eerst rond 5 uur 5.30 uur , maar vanacht lag hij al vanaf 2.50 uur wakker en uiteindelijk ging hij huilen en elke keer als ik m terug probeerde te leggen ging hij weer huilen, heb hem uiteindelijk om 4.30 uur een fles gegeven en ging daarna weer slapen!
    Zal hij dan echt honger hebben of gaat dit ineens weer een gewoonte worden?
    Hij sliep al door vanaf dat hij 7 weken oud is, dus weet echt niet waar ik goed aan doe... Gewoon een fles geven ? Heeft ie t ff nodig??
    En kan het nu nog zijn dat hij zijn dag en nachtritme aan het omgooien is?? Dacht dat dit alleen kon de eerste paar maandjes.
    Wat denken jullie dat ik t beste kan doen????

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Het gebeurd wel vaker dat kindjes rond die leeftijd even wat meer honger hebben. Kan een sprongetjes zijn, of een groeispurt. Meestal is het na een paar dagen/2 weken wel weer over. Als hij verder goed slaapt na een fles, dan zou ik me geen zorgen maken over het ritme.

Ik zou wel kijken of hij misschien met een halve fles ook al tevreden is, of zelfs met water..
    Maar gek is het echt niet.

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    hier helaas wel een omgekeerd/verschoven ritme.. Zijn nu met hulp van cb aan het proberen weer een goed ritme te pakken te krijgen..

Ze heeft ook een week of twee gehad dat ze 's nachts honger had (ander huiltje), ik gaf dan een fles (90 cc water en 1 schep voeding)..

4. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties!
    Oke...idd misschien een sprongetje... ja we zijn al zooo lang aan t tobben geweest en dacht nu eindelijk dat t goed zat met ons mannetje, dus had niet gedacht aan een sprongetje..
    Misschien ook tandjes die door komen...
    Maar water drinkt hij ook, dus leek echt dorst te hebben, maar toen ik weg ging ging hij gelijk weer verder met huilen en na een fles ging hij gelijk weer slapen!
    Ik moet er idd niet te moeiklijk over doen denk..., maar ben best bang dat hij hier ineens aan gaat wennen en ineens elke keer voor een fles komt..!
    Maar ik doe zoiezo minder scheppen in de fles dus t is zoiezo wateriger!!!
    Nou hoop iig dat het ie snel weer lekker door gaat slapen!!

Deel Deze Pagina