Zoontje gaat met ledikant aan de haal

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Moniki, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    #21 Moniki, 23 jun 2010
    Laatst bewerkt: 23 jun 2010
    Dank voor jullie reacties!

Als ik een filmpje heb, zal ik hem zeker hier plaatsen! :D

@Fokje Wat fijn dat het bij jullie zo geholpen heeft. Als mijn zoontje zichzelf pijn zou doen, dan zou ik zoiets ook zeker overwegen! Voor zover ik kan horen bonkt mijn zoontje verder niet met z'n hoofd tegen het bed aan. En als je bij hem komt, kijkt ie je eerst heel onschuldig aan en begint daarna net zo hard met ons mee te lachen, dus denk niet dat hij zichzelf pijn doet.

En inderdaad, zijn naam is haas....Als je dan ook hoort hoe hij 'nah' zegt en je tegelijkertijd heel onschuldig aan staat te kijken...Om in een deuk te liggen! Kleine grapjas :p

Ik zal in ieder geval morgen eerst eens zoeken of ik hier nog iets van rubber heb liggen, als tijdelijke oplossing altijd het proberen waard natuurlijk! En dan toch maar over naar een groot bed binnenkort.

@Spinnekop die ben ik nog niet tegen gekomen, van die hekjes die je kunt klemmen, maar dat zou denk ik wel ideaal zijn! Heb je enig idee waar je die kunt kopen?? (edit; heb er inmiddels een aantal op internet gevonden!)

@Maka nee, geen slaapzak meer hier, want die trok ie elke keer zelf weer uit (ondanks dat ik hem binnenste buiten aandeed).

Oh ja, inmiddels ben ik dus aan het speuren naar hét traphekje, maar al die dingen zijn tot 24 maanden. Heeft iemand enig idee waarom?? Zijn ze dan op die leeftijd zo slim dat ze hem zelf open kunnen maken, of kunnen ze er dan overheen of zo??? :( Haha, sorry heb echt geen idee waarom die dingen geschikt zijn tot 24 maanden....

2. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    En de saapzak achterstevoren binnenste buiten?

Wij hebben traphekjes laten plaatsen door Babyproofers traphekjes aan huis
    Zij adviseren om de hekjes te laten hangen/staan tot 4 jaar (zie faq). Ik weet niet of dat dan andere hekjes zijn? Lijkt me niet.

Deel Deze Pagina