ik weet niet wat fynn de afgelopen 2 dagen heeft hoor. ik word zo moe van hem. niets is goed hij huild alleen maar. en owee als hij zijn zin niet krijgt dan stijgt hij op!!vandaag en gister in hij bij mekaar over de heledag 6 uurtjes beneden geweest de rest heeft hij liggen slapen op bed. hij krijg volgende mij wel een hoektand door maar normaal heeft hij daar geen last mee. het lijkt wel of dat hij slaap in haalt wat hij met dat hete weer tekort heeft gehad. kan dit? de nachten zijn gelukkig goed. ps sorry voor mijn klaag zang.ben ongi en heb echt mega buik pijn en sinds vandaag ook nog een hoofdpijn
iedereen zit voetbal te kijken........ maar t lijkt wel op Gijs... die is ook al twee dagen aan "t miepen".. hangerig, huilerig, kwijlerig, snotterig en kucherig... kortom.. ik denk een dubbel-op-je van tandjes en verkoudheid... Zelf t 's avonds op bed brengen is anders dan wat we gewend zijn.. Dan slaapt ie vrijwel meteen in, maar nu zijn we nog zo'n 3 keer boven geweest om hem ff te knuffelen, rustig te krijgen en weer in te stoppen... Gijs slaapt gewoonlijk al heel veel en nu iets minder...maar kan zo zijn dat hij morgen/overmorgen het "tekort" in gaat halen...