Er zijn zooooveel spellen dat je onderhand door de bomen het bos niet meer ziet. Wat zijn de favo spellen van jullie 5/6 jarigen en ouder??
cuboro knikkerbaan helemaal in hier(te leen gekregen) katamino nikitin geo blokken en kraaltjes kettingen,armbanden maken, en borduren, knopjes in borduurwerk naaien! zoontje is zo enorm blij over borduren!
- Mens erger je niet (lekker ouderwets, maar een uur spelplezier verzekerd!) - Wie ben ik/ wat ben ik? - Party & co, - Smartgames (pas ontdekt, ze vinden ze heel gaaf) - Kapla We kopen voornamelijk gezelschapsspellen waarmee meerdere kinderen samen kunnen spelen. Ze hebben meerdere spellen waarmee ze een wedstrijd doen wie het snelste.... (bal in de mond van krokodil schiet, geluid raadt, raadsel raadt enz). Memory spelen we ook in deze context.
Memory Monopoly Junior Kwartet Maar het leukste vindt hij nog om spellen van ons mee te spelen. We spelen nu regelmatig Stap op en Barricade met hem en hij helpt mee met Carcassonne ed.
Yahtzee Bingo van studio 100 Mens erger je niet Triminos junior Monopoly party Smart games zijn ook intrek hier, hebben ze al jaren en blijven leuk.
tnx alvast voor de reacties, we hebben zelf al een aantal spellen, monopoly party en wie is het zijn erg populair hier. Maar heb al wat goede ideetjes opgedaan!
Mijn dochter haar favoriete spel is hond-opoly. Het is eigenlijk hetzelfde als monopoly maar dan zijn de straten hondenrassen, de gevangenis asiel, vrij parkeren vrij los lopen. In plaats van kans en algemeen fonds heb je brave en stoute hond. Ik heb het een keer bij de Boerenbond gekocht en het blijft een hit hier.