Zoontje gecompliceerde botbreuk en operaties en zwemles doet moeilijk

Discussie in 'De lounge' gestart door Juanitha, 16 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Heb je geen brief die bv naar de huisarts is gestuurd? Daar zou ik een foto van maken. En dan klaar.

2. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Ja is heel heftig geweest. Hij en ik hebben beide een trauma eraan over gehouden. Ik meer omdat hij steeds weg viel in mijn armen door t vele bloed verlies en hij is erg bang geworden van bloed en vind zijn littekens niet meer leuk en wilt ze weg hebben:(

Over een paar jaar moet hij weer geopereerd worden aan zijn pink omdat dat litteken vanuit t midden van zijn handje trekt waardoor zijn pink krom groeit.

Maar ik had nog een stukje erbij geplaatst toen ik zag dat je een pakket had afgenomen.

Daarin gaf ik nog als optie om de arts een notitie te laten maken. Hoef je ook geen foto te laten zien of indd zoals hierboven al staat...Nodig ze bij jullie thuis uit als ze bewijzen willen hebben.;)

Nogmaals sterkte!

3. Juanitha

Juanitha Lid

8 mrt 2017
    87
    3
    8
    NULL
    NULL
    Erg eigenlijk he dat mensen over zulke dingen liegen?!

4. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ach ja, ik begrijp het wel anders kan iedereen zomaar opzeggen natuurlijk. Dat ze een medisch bewijs willen hebben zou ik dus niet moeilijk over doen, maar ik zou even een briefje van de huisarts overleggen en geen foto's oid sturen want dat vind ik idd te ver gaan. Zo'n briefje van de ha zullen ze ook moeten accepteren als bewijs, heel simpel. :)

5. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.610
    2.404
    113
    ik snap wel dat ze bewijs willen idd ivm fraude.
    Je kan toch gewoon even een kort briefje van de behandelend arts vragen?

6. Juanitha

Juanitha Lid

8 mrt 2017
    87
    3
    8
    NULL
    NULL
    Gerum zeg. Voor jullie ook heel erg veel sterkte gewenst🌹

7. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Dank je wel! We komen hier wel doorheen en met veel steun en praten moet t goed komen ;)

8. Juanitha

Juanitha Lid

8 mrt 2017
    87
    3
    8
    NULL
    NULL
    Dat zou kunnen inderdaad, dat is meer passend dan een foto. Dank je!

9. ffff

ffff Bekend lid

9 okt 2012
    911
    545
    93
    Je bent als patiënt nooit verplicht om details van dit soort zaken toe te sturen. Ik zou opperen of ze de volgende zwemles van je dochter even kijken wie er aan de kant zitten toe te kijken en dat hij dan dat kleine jongetje met rolstoel / gipsbeen / metalen pennen is. Zijn ze nou helemaal betoeterd, laat ze zich maar lekker lullig voelen..

10. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik dus ook niet. 😉

11. Juanitha

Juanitha Lid

8 mrt 2017
    87
    3
    8
    NULL
    NULL
    Doe ik ook niet hoor, zijn aardige mensen. Maar om mijn zoontje zo kwetsbaar op foto te versturen gaat me dan net iets te ver. Pak vanmiddag wel even de dokter bij zn jas. Dat ie het in grote lijnen opschrijft.

12. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Dat lijkt mij een goede oplossing. Ik kan mij helemaal voorstellen dat jij geen foto wil versturen van zijn verwondingen. Een doktersverklaring moet voldoende zijn. Heel veel sterkte met je zoon, wat ontzettend naar voor hem. En jullie natuurlijk.

13. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Lijkt mij prima oplossing! 😊

Beterschap voor je ventje, heel sneu dit.

14. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Het zwembad mag dit ivm de privacy wet helemaal niet vragen! Wat je kan doen is de huisarts bellen en daar zal je een verklaring van de nhg krijgen dat ze geen verklaringen schrijven.
    Makkelijker is dus te zeggen dat je contact met je arts hebt opgenomen en dat deze heeft verteld dat zij geen medische gegevens aan derde verstrekken ivm de privacy wet. Willen ze dit wel dan mogen ze een schriftelijke aanvraag bij de arts doen met daarbij een machtiging van jullie als ouders zijnde dat je akkoord gaat hiermee, uiteraard zitten hier wel kosten aan verbonden. Ik denk dat ze dan heel snel inschikken. 😉

Sterkte met je zoontje!

15. Juanitha

Juanitha Lid

8 mrt 2017
    87
    3
    8
    NULL
    NULL
    Dank je wel lieve dames, ik heb hen netjes gemaild dat ik een briefje van de arts zal versturen. Ik ga nu weer rijden naar het ziekenhuis en mijn man aflossen, vanmiddag word ie weer geopereerd.

16. Juanitha

Juanitha Lid

8 mrt 2017
    87
    3
    8
    NULL
    NULL
    Dank je wel meid. Mijn huisarts is er maandag pas weer, maar dan zal ik het via hem doen. Probeer vanmiddag nog wel in het ziekenhuis en anders moeten ze wachten tot maandag.

17. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.656
    113
    Dit!

Beterschap met je zoontje, wat sneu voor hem.

18. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Het zwembad mag dan wel vragen om alsnog een maand lesgeld te betalen. Dus het is simpelweg kiezen; of lesgeld betalen, of even een briefje van een arts overhandigen.

19. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Veel beterschap natuurlijk voor je zoon!!

20. Juanitha

Juanitha Lid

8 mrt 2017
    87
    3
    8
    NULL
    NULL
    Dank je wel meid!

Deel Deze Pagina