Wat sneu voor je zoontje. Vind een foto beetje raar, maar doktersverklaring is daarentegen volgens mij redelijk gebruikelijk. Die had ik zelf ook ooit eens nodig om m'n sportschool op te zeggen na een schouderblessure.
Ik vind het niet zo gek eigenlijk. Mijn man heeft vorig jaar zijn arm gebroken, toen moest ik ook 'bewijs' naar de sportschool opsturen om zijn absoluut tijdelijk te stoppen. Je hebt twee opties: of je betaalt nog een maand of je stuurt een foto van de scan naar ze toe. Opgelost. Veel beterschap voor je zoon!!
Ik zou denk ik terug sturen; Bedankt voor uw empathisch vermogen en medeleven, doet ons erg goed. Met daarbij in de bijlage de doktersverklaring. Foto's vind ik persoonlijk te ver gaan. Klinkt eerder sensatiezoekend.
Begrijp hun redenatie. Anders kan iedereen dat zeggen en zo opzeggen. Zou alleen een doktersverklaring sturen en geen fotos. Wat heeft dat nou voor meerwaarde? Sterkte en beterschap met het herstel
Dit dus. Waarschijnlijk krijg je niks van de huisarts. En anders moeten zij maar consult van onafhankelijke arts vragen. Vind het overigens belachelijk, ga je toch niet verzinnen dit!
Een foto is geen meerwaarde, maar gewoon makkelijk. Als het om een gewone gebroken arm zou gaan zou je waarschijnlijk niet zo moeilijk doen om een foto te maken van je kind met een arm in het gips. Die verzenden en klaar. Maar nu is het allemaal veel ernstiger en snap ik goed dat TS niet zomaar een foto van haar zoontje wil sturen. Dus zou ik als ik haar was een verklaring vragen van zijn arts. Het klinkt heel koud en cru van het zwembad, maar ik snap ze wel. Ze zullen niet voor niets dit zo doen, omdat er waarschijnlijk vaker mensen zijn die met een smoes opeens willen stoppen met zwemles. Daarom is TS nu de dupe zeg maar. Veel sterkte trouwens met je zoontje!
Hey meiden, briefje van de arts door verzonden waarop ik een mail terug kreeg dat dit niet voldoende was. Nu willen ze inzage in documentatie.. Ik vind dit behoorlijk ver gaan want dat gaat hen dus echt niets aan. Ben er klaar mee heb mn kookpunt voor vandaag bereikt.
Ik vind het niet meer dan logisch dat je dit bewijst als dit in de voorwaarden staat. Moet iedereen eens doen opzeggen dan kan toch geen een bedrijf meer bestaan.
Ik dus ook. De zaal arts had snel een briefje opgesteld, maar zij kunnen daar niet voldoende uit opmaken.
Wtf?? Medische gegevens zijn geheim. Ik zou er zo klaar mee zijn. Ook je dochter eraf halen. Zijn ze nou helemaal? Jullie zitten met een gewond kind! En dan gaan zij lopen emmeren. Walgelijk!
Ik snap niet dat je dit niet wilt doen. Er wordt of werd waarschijnlijk veel gesjoemeld hiermee. Bij ons stondditook in de voorwaarden. Stuur een foto van het been in het gips of haal een briefje bij de huisarts. Klaar. Ohhh alleen de openingspost gelezen. Zienet dat ze niet akkoord gaan met een briefje van de arts. Vreemd!
Kan er niet meer tegen, vind het ver gaan. Ik heb gestuurd dat mijn hoofd er nu niet naar staat en ik volgende week wel weer contact op neem.
Hij heeft geen gips, heeft een open botbreuk en doordat hij vandaag voor de tweede keer geopereerd word en pinnetjes heeft is dit geen prettig aanzicht. Ik laat het niet eens aan familie leden zien laat staan aan wild vreemde.
WTF?? Inzage in een medisch dossier willen vanwege het annuleren van zwemles? Die sporen echt niet, ik kan me voorstellen dat je hier heel boos van wordt. Zit je ook echt op te wachten nu... Ik zou over een tijdje als.het beter gaat met je zoontje een officiele klacht indienen bij het bestuur van de zwemschool. Zijn ze helemaal getikt daar... En beterschap voor je zoontje natuurlijk!