Mijn dochter, bijna 2,5, heeft opeens enorme interesse in verkleden. Ze heeft een elfje/feeenpakje in lncl. vleugeltjes. Dit draagt ze nu iedere dag (thuis dan). Nu met die aardige man in asnkomst dacht ik, een leuke prinsessenjurk/frozenjurk oid voor hasr te kopen. Maar waar koop ik dat zo der creditcards te trekken en op vage (chinese?) sites te moetenvertrouwen? Hebben jullie tips voor mij? Ik weet dat vorig jaar zomer er prinsessenjurken bij c&a hingen....
Hier bij de Hema waren prinsessen jurken in de aanbieding voor 3 euro Bij de kruidvat voor 5 euro En ook de wibra heeft nu rekken vol voor 6 euro
En elk jaar rond sinterklaastijd verkoopt Bart Smit verkleedkisten. Van karton... Maar met 3 jurkjes in 1 "kist" voor een schappelijke prijs.
Verkleed kleding kopen wij vaak bij een carnavalswinkel in de buurt. Het is misschien iets duurder dan bij de speelgoed winkel maar dat valt uiteindelijk wel mee. En is vaak ook iets origineler. Hier twee jongens (en vriendjes) die verkleden geweldig vinden dus ik vind het de moeite waard
Ik koop verkleedkleren bij Hema en H&M. Beiden prima kwaliteit. (van Hema heeft ze zuster & kok outfit)