Frummel heeft hier weer flink last van zijn mondje. Nu werd hij weer zielig wakker er slaapt onrustig dus heb (iets minder dan) een kwart paracetamol door zijn flesje melk gedaan. (Hij krijgt trouwens normaal water) Dit om hem niet helemaal wakker te maken voor een zetpil. Maar kan dit eigenlijk wel? Is dit niet schadelijk ofzo. Klinkt misschiem dom achteraf, maar het schoot me ineens te binnen.
Kan wel, maar als de smaak van het vloeistof totaal anders wordt en vies is, dan kan hij afkeer krijgen van het flesje. Ik zou voor een zetpil kiezen.
Zal allemaal niet zo'n vaart lopen. Kan zeker geen kwaad om het door het flesje te mengen maar een zetpilletje werkt doorgaans sneller.
Je hebt ook paracetamol vloeibaar. Die kan je met een spuitje in haar/zijn mond geven en daarna evt een flesje erachteraan.
Kan gewoon. Mocht hij het in de toekomst vies vinden, dan kun je ook paracetamol door wat roosvicee doen, dan is de vieze smaak van de paracetamol wat weg
Mijn dochter vindt vloeibare paracetamol van Sinaspril heerlijk, ik doe er altijd een beetje water bij en dan drinkt ze het op alsof het heerlijke limonade is. Bij een zetpil verzet ze zich altijd enorm, dus vloeibaar is echt ideaal!
Bedankt voor de tips allemaal. Door de roosvicee heb ik wel eens gedaan inderdaad, maar nu was het natuurlijk een warme vloeistof. Ben blij als die hoektanden door zijn. Zitten al twee dagen in de poepluiers haha. Hij heeft in ieder geval na het paracetamolletje nog eventjes geslapen, uiteindelijk werd hij wakker met een natte luier om een uur of 4, daarna weer om half 7 en om 9 uur was hij klaar zijn bed uit te komen. Lekker zo'n gebroken nacht. Pff