Is toch niet belangrijk wat een ander vindt. Als jij ze leuk vindt voor je zoontje kan het dus voor een jongen Al denk ik dat schoenen met hartjes eerder voor een meisje gemaakt worden, mijn zoontje zou er heel blij mee zijn
Voor de jongste vind ik het wel kunnen hoor als zou het zelf mijn smaak niet zijn. Maar voor de oudste zou ik het niet doen.
mwah...ik zou ze zelf niet kopen voor mijn zoontjes. maar nu hou ik ook niet van dat soort sandalen. die van mij hebben leren van kipling.
Als de hartjes geen hartjes waren zou ik het doen. Ik vind de kleuren ok maar de hartjes echt meisjesachtig
Wat mij betreft kunnen ze perfect! Als die hartjes nu roze waren geweest en de achtergrond bijvoorbeeld paars had ik getwijfeld. Maar kom op ... Het kind is nog geen 3 en liefde (hartjes) is van alle tijden en zowel mannelijk als vrouwelijk .
Ik zou het bij je oudste niet doen. Andere kinderen van die leeftijd (klasgenootjes) kunnen daar toch (onbedoeld) vervelend op reageren. En ja natuurlijk: moeten ze niet doen en als ze het toch doen moet een kind maar lerenm daar boven te staan enzovoorts. Maar ik zou het persoonlijk niet opzoeken. Voor je jongste vind ik het nog wel kunnen.