Nou toch maar blij dat hij gegaan is ze zitten nu te wachten want het moet toch geplakt worden anders word het een groot en lelijk litteken.
Ik zou niet bellen daar doen ze toch niets aan. Ben met een soortgelijke wond onder de onderlip van mn dochter langskomen en ze deden niets. Alleen als het bloed plakken ze zei de dokter.
iets waar haar op groeit met zo'n snee altijd laten plakken !En in het gezicht altijd laten nakijken, alleen lippen kunnen zelf goed genezen ( denk aan tand door lip etc) . Zou zonde zijn als je kind een duidelijk litteken op zijn / haar gezicht heeft omdat jij zo eigenwijs bent om het zelf te beoordelen. ts: Blij dat jullie de moeite hebben genomen om het na te laten kijken.
O oke dan had ik het mis maar ben ook geen dokter. fijn dat het dan toch geplakt word. voor straks een extra bakkie chippies
Ik ben wel blij dat ik dit topic heb geopent want heel eerlijk waarschijnlijk lag hij dan al lekker in zijn bed te slapen en had hij over een tijdje met een lelijk litteken rondgelopen Ben toch soms zo blij met dit forum
Kan ik me voorstellen! Ik had het zelf dus niet gedaan en dan is het dus wel jammer als ze er zo'n lelijk litteken aan over houden. Weer wat geleerd!
Mijn dochter had ook zoiets, werd geplakt maar dat bleef niet zitten met dat haar. Dus uiteindelijk niets erop.
Ik had ook gegaan hoor. Je ziet t wondje wijken en het is dieper dan een oppervlakkige snee. Goed gedaan!
Met mijn ervaringen van nu, met 5 van die stuntplioten had ik niet gegaan, maar zelf een zwaluwstaartje geplakt. Maar al vroeg je me dat 2 jaar terug dat had ik ook gebeld en was ik heen gegaan om te plakken. Alleen mijn ervaring is dat plakken of een zwaluwstaartje niet veel uitmaakt wat litteken betreft, als je het zwaluwstaartje maar goed plakt. Litteken houden ze er toch aan over. Mijn oudste heeft zelfs een heel lelijk litteken in zijn gezicht eraan overgehouden dat is met 1 hechting gehecht en de rest geplakt, maar het is een dik litteken geworden. Maar goed dat je bent gegaan en er wat meegedaan is, want niets doen geeft inderdaad een lelijk litteken.
Als je twijfelt altijd even bellen! Edit: ik zie dat je inmiddels geweest bent, goed dat je gebeld hebt. Je kan beter een keer teveel bellen in mijn ogen dan dat je achteraf hoort dat je beter had kunnen langs gaan
Het verbaast me dat ze geplakt hebben. Zag er mij als een mooi recht sneetje uit. Dochter heeft vergelijkbaar gehad. Alle verhalen hier van lelijke littekens... Je ziet er bij haar niets meer van.
Ben zelf dokters-ass en wij plakken dit soort wondjes altijd en vooral op een wenkbrauw. Goed dat je bent gegaan.
Ik zou zoiets zelf plakken ( ben dan wel verpleegkundige ) Op het werk heb ik ook een keer een wenkbrauw van een cliënt geplakt vanwege een diepe snee. Eerst uitgespoeld. Een dag later kwam de arts en zegt.. wie heeft dit zo goed geplakt? Voelde me wel trots.. haha.. Na heling zag je bijna niets meer. Maar goed dat je bent gegaan