Heeft iemand ervaring met de bibicar? ik zit er aan te denken als kado voor ons neefje die bijna 3 jaar is. Maar hij is best duur (50,-) en ik ben bang dat het misschien niks is. Maar het ziet er leuk uit: bibiCar De bibiCar is een nieuw soort speelauto dat door middel van het bewegen aan het stuur voortbeweegt: de bibiCar heeft geen batterijen, geen motor en geen pedalen! Door het bewegen aan het stuur van links naar rechts rijdt de bibiCar vooruit. Hij kan een snelheid tot maar liefst 10 km/h behalen. De voortbeweging als gevolg van het bewegen aan het stuur geeft een magisch gevoel, het is een compleet andere beleving dan een loop- of trapauto. De bibiCar kan ook achteruit rijden, hiervoor dient het stuurwiel omgedraaid te worden. Om de bibiCar te stoppen hoeft enkel gestopt te worden met het bewegen aan het stuur waarna de bibiCar snelheid mindert en de voeten op de grond kunnen worden gezet. De bibiCar kan zowel binnen als buiten gebruikt worden. Een ieder zal er veel plezier aan beleven. Het ontwerp van de bibiCar is uitermate veilig. De bibiCar is intensief getest en voldoet aan alle van toepassing zijnde internationale veiligheidsnormen. De bibiCar is geschikt voor kinderen vanaf 3 jaar. De maximale belasting van de bibiCar bedraagt 100 kg op een vlakke ondergrond en 55 kg op een ruwe ondergrond. Daarmee is de bibiCar zelfs geschikt voor volwassenen. De bibiCar is verkrijgbaar in de kleuren rood, blauw, geel en paars. Iemand ervaring? Of is er iets soortgelijks wat goedkoper is?
zoeits had kruitvat ook maar dan in een soort waveboard en een klein stuurtje die was geloof ik 15 euro
Op deze site is hij 31,99 (ex. verzendkosten) :Swing-car - online bestellen! Een kennis van ons hun dochter had er ook 1. Al vanaf 2 jaar en nu is ze bijna 7 en speelt er nog steeds mee. Dus volgens mij wel een succes.