Ik moest deze even laten zien. Vond het zo schattig zoals hij lag. Dacht nooit dat hij zo zou gaan slapen maar met 27 graden op je kamer is een slaapzak niet echt lekker. Hij heeft vannacht ook zo zonder slaapzak geslapen (wel met pyamabroek aan maar die is veel dunner dan de slaapzak) en nu ligt hij er ook weer zo in. Hoe liggen jullie kindjes er nu bij?
Aaah, wat lief! Die van mij is op vakantie en komt vanmiddag weer terug, waarschijnlijk wil hij gewoon onder zijn deken :O
Och wat schattig! Heerlijk in dromenland. Mijn dochter slaapt sinds kort in precies dezelfde houding. Heb nog geen foto, kijken of ik er binnenkort een kan maken.
Wat zoet! Mijn meisje ligt in haar zomerslaapzak, 1 been opgetrokken, 1 been gestrekt, exact zoals ik slaap. Maar niet in de slaapzak betekent niet slapen.
Ik ga best regelmatig even stiekem kijken als hij slaapt. Vind dat zo vertederend hoe hij erbij ligt. Kan daar alleen al van genieten hihihi....
Dat dacht ik ook maar had het nooit geprobeerd. Gister was hij zo aan het zweten dat ik dacht om hem er maar eens zo op te leggen en het ging gewoon goed. Hij was wel echt moe (kwam net terug gewandeld van supermarkt en hij was de laatste 5 minuten in slaap gevallen). Dus meteen naar boven en zo erin gelegd. Hij sliep nog voordat ik beneden was .
hier slaapt zoontje bijna niet Maar als hij slaapt, in zijn zomer slaapzakje in dezelfde houding als jouw kleintje. Vind dat altijd zo grappig Alleen heeft mijn zoontje vaak zijn armpjes gestrekt langs zijn lijfje (echt heb het wel eens uitgeprobeerd, snap niet hoe hij zo kan slapen )
Wat lief! Die van mij ligt in een jurkje met dun vestje onder een swaddle (grote hydrofiel) in haar normale slaaphouding (op haar rug, armpjes in de lucht en beentjes opgetrokken). Swaddle was niet nodig geweest qua temperatuur maar ze slaapt liever met iets over zich heen.
Gisteren zonder slaapzak geprobeerd maar dat werkt niet, slaapzak aan en meneer ging slapen, terwijl hij het toch snel warm heeft. Hij slaapt meestal met de kont omhoog, zo sliep ik vroeger ook. Edit; erg schattige foto!
Lief! Hier ligt ie ook vaak zo, heeft nu alleen een luier en boxershort aan onder z'n slaapzak...snapshot van hoe die nu ligt:
schattig! Ik ga de laatste tijd vaak 's avonds kijken voor ik naar bed ga maar dan wordt ze meestal wakker... Overdag hoef ik het al helemaal niet te proberen om te gaan kijken, als ik een stap op de trap zet wordt ze al wakker...hebben jullie kindjes daar geen last van?
Ik kijk nooit ze wordt toch al na max 3 uurtjes weer wakker Hier geen slaapzak, vind ze vreselijk. Ze ligt nu met een korte mouw romper en jurkje met spaghettibandjes, op de buik, onder de deken. Het is daar denk 24 graden ofzo, valt mee. Afgelopen nacht lange mouw romper met pyamabroekje en half onder de deken. om kwart over 1 kwam ze bij mij terecht en heb het broekje uitgedaan.
Nee hoor ik kan veel met hem als hij slaapt. Laatst bij vrienden lag hij in campingbedje en toen ik ging kijken zag ik dat hij het wel heel warm had en heb ik zijn slaapzak open gemaakt en uit gedaan terwijl hij sliep en doorsliep. Heb hem wel onder hem laten liggen maar wel helemaal uit. Marianne wat schattig. Zo leuk als ze zo liggen. Thomas word vaak wakker met rode knietjes van het liggen.
Hier dame van 3,5 die ook nog zo slaapt...zo schattig! Ik snap wel dat het op een gegeven moment klaar is.. Met een groot lijf ligt het toch iets minder comfortabel op die manier
Hier gisteravond begonnen met zomerslaapzak, katoenen lakentje en romper met korte mouwen, maar hij zweette compleet z'n bedje uit.. Slaapzak dus uitgedaan en daarna sliep ie meteen. Vanmorgen lag ie ook niet meer onder z'n lakentje... Het is ook echt enorm warm op z'n kamertje, dus ik kan me er iets bij voorstellen. @ Rijtjes: ik vind het ook altijd naar om zonder deken/laken te slapen. Wil graag iets over me heen hebben, geeft me een soort van beschermd/geborgen gevoel. Misschien heeft jou dochter dat met haar slaapzak..
Moet ik meteen aan die reclame denken die in de kruidvat folder staat, voor één of ander middeltje. Slaapt de kleine lekker en de ouders ook. Allemaal in die houding op één bed