Hai! Och, ik kon de slijmactie van mijn dochtertje net niet weerstaan... Ze is 14 maanden en is gek van Bumba (duh) Ze weet waar de DVD's staan, nl. in de la van de kast. Ze gaat op haar knietjes voor de la zitten en zegt: "bumba" en aait over de la. Ik: "nee liefje, straks nog even wachten" Ze herhaalt haar vraag nog een paar keer en trekt zachtjes aan mijn hand (ik zat er inmiddels naast) Ze trekt daarbij een heel zielig gezicht, niet overdreven, gewoon een beetje gefronste wenkbrauwtjes, zag er wel heel sneu uit. Dus ik tegen haar: "weet je wat? Zet de TV maar vast aan" En ja hoor, ze stond op en liep naar de TV en drukt hem aan (heeft ze zichzelf aangeleerd ) Ze kan net lopen, dus dat ziet er ook al zo schattig uit. Daar ging ze mijn kleine meisje, vastberaden om Bumba te zien. Ik heb de DVD erin gedaan en ze heeft een stukje bumba gezien....ik kon het niet weerstaan. Mijn kleine meid weet me al goed om haar vingertje te winden (en wat vond ik het schattig...) Jullie al mmoie slijmacties gehad??
Ah gos wat schattig en wat duivels geraffineerd ! Nee hoor, hier zeker geen geslijm. Mijn zoontje zet een zielige keel op als hij iets niet mag. Of hij gaat heel theatraal met zijn hoofdje op de grond liggen. Misschien een meidending , dat geslijm haha
Lucas kan ook heel geraffineerd zijn Hij kan al een hele tijd zelf de trap op. Nu mama een enorme buik heeft, is het de bedoeling dat hij altijd zelf gaat. Soms heeft ie geen zin. Bij mama weet ie dat het geen zin heeft om te 'slijmen', maar bij papa is het een ander verhaal.... Hij klimt de onderste tree op... strekt zijn armpjes naar papa uit en zegt: 'ka-kas (Lucas) lui!' En ja hoor... papa tilt hem zo de trap op! En grijnzen dat ie dan doet
Hij klimt de onderste tree op... strekt zijn armpjes naar papa uit en zegt: 'ka-kas (Lucas) lui!' En ja hoor... papa tilt hem zo de trap op! En grijnzen dat ie dan doet [/QUOTE] haha geweldig 'ka-kas lui!!' lol
Hahaha ja ik ken het, laatst stond de voorraad kast open en Tygo spotte zijn Nijntje koekjes, dus Tygo wijst en zegt heel schattig 'Nijn!!! jah jah jah jah' hij keek op zij liefst naar mij 'Mama Nijn jah jah jah' 'wil je een Nijnkoek Tyg?' 'Jah jah jah' toen hij het koekje had kreeg ik de helft van hem hahaha...
Haha ja, hier ook een slijmerdje. Als ik iets heb waarvan mijn dochter denkt dat het lekker is komt ze heel lief bij me staan en zegt: "happie?" Maar ik geef haar meestal pas wat als ze niks vragt.
Hahaha, wat schattig allemaal. maar hier nog niet zo erg. De tv doet hem niet veel en heeft nog nooit bumba gezien.. ik trouwens ook niet, zo niet weten hoe het gaat. Ik heb een hele grote glazen pot met biscuitjes (die hele goedkope 35ct voor 4 rollen oid) Stond er voor heen voor de sier maar sinds Ruben ze ontdekt heeft weet hij ze ook goed te vinden. Heb de pot nu ook verplaatst omdat hij de hele dag naar die pot stond te kijken en zei "die, die" met een vingetje wijzen en tikkend tegen de pot. En nu sinds hij op de andere plek staat weet hij 'em nog te vinden en wijs dan van veraf "die die, die die"En dan dat koppie erbij.... Als hij er een krijgt zwaait hij met zijn handjes en zegt "Mmmm Mmmm..." Best wel slijmen ja, nu ik er over na denk... hihi
J. vraagt ook iedere dag met een heel lief snoetje 'tete?' (Teletubbies). Soms pakt ze ook vast de afstandsbediening voor me. Ik kan het woord ook niet uitspreken of het over thee hebben, want dan wil ze de Teletubbies zien. Ik zie het niet eens zo zeer als slijmen, meer als iets wat ze gewoon heel graag wil. En soms mag het ook. Ze vraagt het ook niet de hele dag door (want ze weet dat ze niet de hele dag mag kijken ), dat scheelt.
och wat een schattige acties inderdaad. Moeilijk hè, als ze het zooo lief vragen kan je het niet weerstaan. Toch zal ik er zelf wel aan moeten geloven, want als ze eenmaal doorheeft dat mama daar gevoelig voor is...
leuk topic!! hier geen slijmacties, Damian zet is de meest grote pruil lip op en gaat je dan mega zielig aan kijken en als ik dan 'nee' zeg dan gaat ie als een Drama Queen op de grond liggen (edit: kon even geen pruil lip foto snel vinden maar deze blik krijg ik dan naar me toe geworpen alsof de wereld vergaat)
Die is herkenbaar! Finn kan het ook niet zeggen...die begint al al hij wakker wordt, omdat Lala naast hem ligt. Bij hem is het alleen niet 'tete' maar 'tetetete' Dus echt net zoveel lettergrepen! Supergrappig! Dat doet ie ook met Bob de Bouwer...als hij die wil kijken komt ie naar ons toen en gaat dat liedje zingen: 'Boooooooooooooooooooob.....te te te te makuuhhh? Boooooooooooooob...uh uh OHHHH! En weiger dan maar eens om het op te zetten!!!!