Hallo dames, Ik ben op vakantie en het is erg slecht weer. Heb de afgelopen week ook wel mooie dagen gehad, maar de komende week blijft wisselvallig. Daarom vroeg ik me af of er wel eens mensen in Speelstad Oranje zijn geweest met een peuter van 2. Ik hoor dat het erg leuk is, maar vraag me af of ze niet te jong is. Andere tips zijn ook welkom. Ben al naar Dierentuin Emmen geweest, Kabouterland in Exloo en Plopsaland geweest. En ook al in Groningen geweest. Dus alle andere tips zijn ook welkom. In zag ook een sprookjespark in Zuid Laren. Kent iemand dat? En een kabouterland in Eext. Is dat wat? Nou, ik hoor het graag. Alvast bedankt! O ja, ik verblijf in Landal, Het land van Bartje.
Sprookjespark is leuk! Maar je hebt in het prachtige Drenthe () ook hele mooie stukken natuur, Emmerdennen, Valtherbos... Lekker wandelen
J. was ietsje ouder (ook 2,5) toen we naar Speelstad Oranje gingen en ze vond het geweldig! En zwemmen is hier altijd goed.
Wij waren in speelstad Oranje toen onze dochter bijna 2 was. Ze is erg voorzichtig en kijkt graag de kat uit de boom. Voor haar was het eigenlijk net te hoog gegrepen, maar ieder kind is anders.
weet niet waar je bent in Drenthe maar in Duitsland Nordhorn zit een geweldig dierenpark! helemaal voor kleine kindjes heel leuk! maar ik woon dicht bij de Duitse grens dus is voor ons goed te doen. als je in de buurt zit, is dit zeker een aanrader!
Speelstad Oranje kan heel leuk zijn als je kind niet zo snel onder de indruk is. Sprookjeshof in Zuidlaren is ook leuk. Kabouterland in Eext, best grappig opgezet. Verder heb je natuurlijk ook de standaard dingen (ballorig in Emmen en Stadskanaal, Zippo Zebra in Hoogeveen). In Duitsland heb je nog Schloss Dankern waar ook vanalles te doen is, maar dan is 2 nog wel erg jong. In Coevorden heb je nog Cowboys en Indianen. Ook een speelparadijs. In Orvelte zit ZOO Bizar, maar da's misschien leuker voor 4+.