zoontje heeft honger rond 15:00uur

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door belize, 17 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ladylaila: oww wat goed. je zoontje eet veel beter dan mijn zoon!
    ik zal dit onthouden.

2. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Schattig Belize, mini-Mozart ;)

3. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk zeg? In welke stad woon jij? (Evt per PB natuurlijk) Wij willen ook zoiets voor het schatje, over een tijdje. Maar hebben nog van niemand gehoord die zo jong "les" geeft.

4. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    in leiden. jij? zoontje was zolang hiermee bezig dat ik het niet meer volhield thuis met zijn stomme xelefoon mozart te horen(hij draaidde dus cd en mee spelen); of app piano op de computers. de pianoles gaf veel rust thuis.

de mevrouw had ooit een leerling gehad die 4+jaar was en hij is nu 8 jaar en gaat door met lessen in n andere stad.
    maar verder is zoontje inderdaad de jongste.
    wat ik gedaan heb is nummers op internet zoeken met pianoles dan kreeg ik een lijst van telefoonnummers en de eerste die de telefoon opnam wilde het wel doen. ook als het alleen vr de grap was.
    ze wilde hem zien natuurlijk. en vrij snel wist ze dat hij wel door kon en na introductie lessen heeft ze het over dat we n piano vr zoontje moesten kopen...tja.dat is nou niet mogelijk vr ons. zo duur en groot ding vr een 4 jarige. en ik weet niet hoe het zal gaan als hij naar school gaat straks. hij moet dan op woensdag.
    zoontje vind het echt geweldig. ze spelen nog heel basic dingen. dat zoontje een bepaalde accord slaat en zij melodie en andersom. en zijn vingertjes leren en combi vinger oefeneningen...en soms maken zij een tekening over muziek(wat zoontje nog altijd maakte) zodat hij een bepaalde ding beter onthoudt.
    het ligt zo erg aan het kindje. wat wel telt vr zijn leeftijd is dat ik niet vr het hele jaar moest betalen maar per les totdat hij ietsje ouder is.
    n vriendin van me deed haar zoon vanaf 5+ jaar bij een school in den haag. haar dochter zit op violinles. daar is het veel makkelijker iets te vinden hoor ik. ik kan haar ook vragen als den haag bij jou in de buurt is.

Deel Deze Pagina