elektronische/technische kados tweejarige

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door julia80, 7 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    Volgende week wordt ons zoontje 2 jaar. hij houdt altijd erg van alle elektronische en technische dingen die hij nog niet mag ( tv telefoon computer dvd speler stekkers etcetera. ;)) We zouden graag cadeautjes geven die hierbij aansluiten. we dachten aan een werkbank misschien, heeft iemand een aanrader daarin? of misschien een tablet, dat hebben we zelf namelijk niet. of heeft iemand anders misschien nog goede ideeën?

2. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Niet elektronisch, maar wel technisch: Smartmax.

Met het werkbankje is niet nauwelijks gespeeld, maar misschien bij jou wel.

3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.350
    10.310
    113
    Tablet is hij nog wat jong voor om echt wat te doen denk ik. Voor onze uk hebben we tweedehands en vtech tablet gehaald (niet de nieuwste) maar de spelletjes zijn nog lastig, we wachten nog wat langer (was de bedoeling om te geven met 2.5)

Smartmax is leuk ( hebben we verder niet is aardig aan de prijs en je moet aardig wat hebben om wat leuks te maken) , eerste tablet van kids deliht. Ze leren wat letters, kleuren, cijfers, vormen. Zelf op knoppen drukken of een quiz vraag. Was hier een groot succes. Nu pakt hij het af en toe nog maar gaat nu richting 3 en dan is het te makkelijk. ( Gekregen met zijn tweede verjaardag)

Even opgezocht
    Mijn Eerste Tablet

4. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Mijn ervaring is dat kinderen het liefst de ouders nadoen. Dus als jij veel met een telefoon bezig bent, is dat interessant.

Wij zitten midden in een grote verbouwing, dus bij ons is speelgoedgereedschap een groot succes. Het werkbankje zelf vindt hij aardig, maar het gereedschap is veel leuker. Ik denk overigens niet dat hij het zo leuk had gevonden, als hij niet dagelijks zag dat wij er ook mee bezig zijn ;)

5. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    Bedankt voor jullie tips !

Deel Deze Pagina