wanneer meegroeibedje/peuterbedje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mariya, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariya

Mariya Actief lid

3 jan 2009
    445
    0
    0
    damesssssss,

mijn zoontje is van september, dus nu precies 20 maanden en 2 weken oud. Wij gaan binnenkort verhuizen naar het buitenland, alleen nu ben ik aan het twijfelen om het volgende..

Zal ik zijn ledikantje mee nemen of verkopen en daar een nieuw peuterbedje/meegroeibedje kopen? Het is een boel gesjouw voor iets wat ik nog maar een paar maanden kan gebruiken.. of gaat zo'n bedje wel langer mee dan een paar maanden?

Hij is nu 91 cm btw.

hoop op reacties!

2. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Het ligt denk ik aan hoe hij is. Kan hij al lopen, klimt ie al in zn ledikantje of nog niet, zou ie uit bed rollen als ie in een 'groot' bed zou liggen? Slaapt ie gemakkelijk of niet?

En naar welk land je gaat verhuizen.. want mijn zoontje is 16 maanden maar ik zou zeker te weten z'n ledikantje willen meenemen.

Anders is een campingbedje ter overbrugging misschien een idee? Daar zou ik niet zo snel voor kiezen maar misschien jij wel?

3. Mariya

Mariya Actief lid

3 jan 2009
    445
    0
    0
    Ja, daar heb ik allemaal aan gedacht en dat gaat allemaal heel erg goed. Hij loopt al ruim 8 maanden dus dat is geen punt. In ons nieuwe huis is onze slaapkamer ook dichtbij de kamer van de kinderen, dus hij is zo bij ons of wij bij hem. Hij blijft goed liggen, draait niet zo enorm veel in bed..

Alleen ben ik wel bang voor 1 ding en dat is dat hij midden in de nacht naar zijn broertje zal gaan of in de ochtend heel vroeg en met hem wil 'spelen' (en dan dus iets te wild!)

Misschien idd wel hier verkopen en ervoor zorgen dat in ons nieuwe huis gewoon al een ledikantje klaar staat en later kiezen voor een 'groot' bed.

Of toch niet..? Pfff..

4. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

8 jul 2008
    719
    0
    0
    hier heeft ons zoonje met 1.5 jaar een peuterbed gekregen omdat hij een broertje kreeg en dat ging echt heel erg goed heb wel altijd zijn deur dicht dan kan hij niet van zijn kamer af en dat gaat heel erg goed ik zou het ledikantje verkopen ne daar een peuterbed kopen

5. Mariya

Mariya Actief lid

3 jan 2009
    445
    0
    0
    Haha je hebt me al overgehaald! :D

Ik ga het toch maar doen, het is tijd dat mn grote jongen een eigen bedje krijgt (ok een echt bed deze keer!)

Deel Deze Pagina