een vriendin van mij heeft naar volle tevredenheid haar 2e dochter de naam gegeven die haar eerste dochter bedacht had, als roepnaam zelfs! Why not!
Ja als het past bij jullie en de rest van de namen kan je dat zeker doen. Mijn zoontje kwam met de naam Tonny (voor een meisje) hoe lief ook we maken geen gebruik van dit aanbod
Ik vind het een leuke naam! Het idee dat zijn grote broer de naam heeft verzonnen is echt super en als jullie het ook een leuke naam vinden is het helemaal geweldig
Leuk! Ik zeg Doen! Na al 3 "grote"kinderen kwam er bij ons onverwacht nog een prinsje bij. Omdat we zelf best geschrokken waren,beseften we maar al te goed dat er voor onze andere kids ook veel zou gaan veranderen en we betrokken ze bij vanalles. Vanaf het begin noemde onze zoon de ongeboren kleine al Baby-Tim. Man en ik ook druk namen aan het verzinnen,maar kwamen niet echt DE naam tegenWe wilden graag een naam van 4 letters want dat hebben de andere 3 ook. Op een gegeven moment kwamen we uit op Mika. Maar naar mate de bevalling dichterbij kwam begon ik te twijfelen.We waren zo gewend aan baby-Tim dat Mika gewoon niet goed voelde of zo.... Dus,ondanks de 3 letter naam is het een Tim geworden! Ik geef toe dat we die naam zelf niet gauw gekozen zouden hebben maar vanaf het begin voelde het goed.De kleine is gewoon een Tim,de naam past bij hem! Ik vind het gewoon superleuk en trots dat mijn zoon de naam heeft bedacht (zussen waren het helemaal met hem eens).
Zou ik zeker overwegen als binnen dikke 2 jaar hier onze zoon ook met een mooie naam afkomt zou ik er toch es over nadenken.