Mijn dochter gaat vanaf 2 nov naar school jeej Maar nu is er nog steeds het normale rooster (smiddags thuis eten, waarschijnlijk verandert dit in een continurooster per 2016 want dan krjgen ze een nieuw schoolgebouw) Maar ze mag dus smorgens fruit of een gezond koekje mee naar school nemen... hoe doen jullie dit? Zakje, broodtrommel? En dan op de hand of hebben jullie kinderen een rugzakje bij zich? Vind dat zoveel voor alleen wat fruit maarja weet ook niet waar ik het anders in moet doen... (ze is nog nooit ergens geweest dus ik weet nog niet veel hihi)
Ja ieder kindje neemt een rugtasje mee. Niet alleen voor het fruitbakje, maar ook voor spulletjes die ze mee naar huis krijgen. Je staat versteld hoe veel kleurplaten, werkjes etc ze in een week mee naar huis krijgen
Mijn zoontje neemt zijn rugtas(je) mee met een beker en broodtrommel. Meestal ranja in zijn beker en een boterham of fruit in zijn trommel.
Ja zeker altijd een rugtasje mee ook al is het alleen maar voor fruit en een beker water...ze krijgen vaak briefjes, knutselwerkjes of andere dingen mee en dan is een tas heel handig. Bovendien moet het fruit ook ergens blijven tot ze het gaan opeten....hier op school is dat gewoon in de tas.
Ik heb zowiezo ook altijd een reserve setje kleding in zijn boekentasje. Maar is Belgie en is nog iets jonger.
Ik geef altijd een tas mee. Beker drinken en fruit, bij overblijven bakje brood en beker drinken. Bij ons gaan de tassen in bakken, dus bij alles los wordt dat een zooitje denk ik...
Hier ook een rugzakje voor fruit, een beker drinken, en voor de zekerheid altijd een schoon setje kleding. En ze krijgen idd massa's brieven en werkjes mee naar huis.
Dochter is drie en heeft een rugzak met daarin een bakje fruit, haar brooddoos, een bakje met een koek voor in de namiddag, een fles water en haar klasagenda. In de klas hangt ook nog een zakje met reservekleren.
Hier alleen een rugzak mee als ze overblijven op de andere dagen alleen het bakje met fruit. Als ze veel werkjes mee krijgen doen ze die in de klas in een plastic zak.
Ja! Voor her fruit dat ik behalve een banaan in een bakje doe en soms een bakje waar een vork in past. En haar overblijf spullen. Tekeningen passen er niet in het is maar een kleintje.
Op woensdag zit in het rugzakje alleen het bakje met fruit en de beker drinken. Op de andere dagen blijft mijn dochter over. De knutselwerkjes en soms vriendenboekjes van andere kinderen komen in het rugzakje mee terug. Dus ook al krijgt jouw kind alleen dat fruit mee, ik zou toch een klein rugzakje kopen.
hier neemt tie zn rugtasje mee. vaak in zn broodtrommeltje schijfjes komkommer, dan weer appel, meloen. En pakje drinken of een beker ranja. koekjes mag niet, peperkoek etc ook niet.
Ik wil deze voor mijn zoontje. Is een TOP merk! https://m.facebook.com/kiddyzblog/photos/a.871754939569889.1073741828.871269199618463/923760557702660/?type=3&source=48
Kleine rugzak indd. Naar peuterspeelzaal hier ook neemt ze die. Ik geef van allee een beetje in mini bentobox van greenjump rv met 4 kleine mini vakjes. Verder in rugzaak ligt nog setje kleding mee. Mijn dochter heeft deze Liz Rugzak Het grootste assortiment Lilliputiens Niet de goedkoopste maar ze is dol op, goed pasvorm voor kleine peuter hier en formaat ideaal. Als je leuk vind om van alles geven op school straks voor overblijven kan je kijken naar bentobox Goodbyn Hero/Bento met vakjes en drinkje beker in. Zelf vind ik dat ideaal want ik ga geen pakjes geven of ranje etc gewoon water. En ik vind het fijn om van alles beetje geven: mini banaan, notjes, komkommertjes, wortels, noten/granen reep etc. Goodbyn Bynto compleet- Pink - Puur Hip - Mooi & Verantwoord Daar in midden past goodbyn drinkbeker in. Ook in kleinere box versie past hij.ook leuk stickers voor het "eigen" maken, vaatwaas/magnetroon bestedig, kortom ideaal lijkt mij. Ik geef die niet in psz want in ochtend eten ze niet veel daar vandaar mini bentobox mee
tja je moet het fruit niet enkel mee naar school nemen.. maar doorgaans moet het ook nog even aan de kapstok hangen tot "fruittijd" dus dan is een tasje wel handig je hebt ook hele kleine rugzakjes... en ik heb ooit een handtasje gemaakt van een oude spijkerbroek (maat 98 ofzo) dat is een perfect tasje voor fruit en een beker. gebruikt ze nog steeds elke woensdag.
Ja. De kleuters mogen hun eten en drinken 's ochtends direct in de bak zetten, maar de kinderen vanaf groep 3 moeten het in hun (rug)tas laten tot de pauze. Verder krijg je inderdaad nog regelmatig dingen mee en stoppen ze na de pauze hun lege bekers en eventuele fruitbakjes weer terug in hun tas.
Hier een rugzakje met onderin kleding want ze moeten altijd schone kleding bij zich hebben. En een bento broodtrommel met een broodje en fruit. Hier moeten ze alleen brood en fruit mee ook geen drinken, ze krijgen op school kinderthee of water.
dochter heeft 2 verschillende tassen 1 tas voor als ze moet overblijven en andere tas alleen ochtend spul mee